ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το σήμα “Κατσέλης” εξαγόρασε η αρτοβιομηχανία “Καραμολέγκος”

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Στα ράφια των σούπερ μάρκετ επιστρέφει το ψωμί “Κατσέλης” τρία περίπου χρόνια μετά την  πτώχευση της εταιρείας -το καλοκαίρι του 2013- η οποία είχε μετονομασθεί σε Nutriart. Ο κ. Μανώλης Καραμολέγκος, διευθύνων σύμβουλος της αρτοβιομηχανίας “Καραμολέγκος” ανακοίνωσε χθες το βράδυ σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Χίλτον την εξαγορά του σήματος “Κατσέλης” και την επανατοποθέτηση των προϊόντων στην αγορά, αρχής γενομένης από τις 26 Σεπτεμβρίου 2016. Μέσα από αυτή την επιχειρηματική κίνηση η “Καραμολέγκος” επιδιώκει αφενός να διευρύνει το μερίδιό της, αξιοποιώντας την ισχυρή αναγνωρισιμότητα που έχει ακόμη το σήμα “Κατσέλης” αφετέρου να ενισχύσει περαιτέρω την αγορά συσκευασμένου ψωμιού.

Πώς κατέληξε το σήμα “Κατσέλης” στην “Καραμολέγκος”; Τον Νοέμβριο του 2015 έγινε σχετικός πλειστηριασμός στον οποίο συμμετείχαν ακόμη μια ελληνική εταιρεία, βασική ανταγωνίστρια της “Καραμολέγκος”, και δύο ξένες και το σήμα κατέληξε τελικά στην “Καραμολέγκος”. Το αποτέλεσμα του πλειστηριασμού κρατήθηκε ως επτασφράγιστο μυστικό μέχρι και χθες το βράδυ, οπότε και παρουσιάστηκε η νέα επιχειρηματική πρωτοβουλία όχι μόνο σε δημοσιογράφους, αλλά σε ευρύ κοινό επιχειρηματιών του κλάδου των τροφίμων και των σούπερ μάρκετ. Η αρτοβιομηχανία “Καραμολέγκος” πριν λάβει την απόφαση αυτή είχε πραγματοποιήσει έρευνες αγοράς, όπου διαπίστωσε την υψηλή δημοφιλία του σήματος “Κατσέλης” παρά το γεγονός, μάλιστα, ότι αυτό απουσίαζε από τα ράφια των καταστημάτων.

Η απόκτηση του σήματος “Κατσέλης” οδήγησε την αρτοβιομηχανία “Καραμολέγκος” στην υλοποίηση επενδύσεων 10 εκατ. ευρώ τη διετία 2015 – 2016 για την εγκατάσταση νέας γραμμής παραγωγής έτσι ώστε να αυξηθεί η παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου της εταιρείας, για την αγορά νέου εξοπλισμού που θα επεξεργάζεται υγρό ζυμάρι, την αναδιοργάνωση των χώρων παραγωγής και συσκευασίας, την επέκταση και αναδιαμόρφωση των αποθηκευτικών χώρων και την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεων. Μάλιστα, από τις επενδύσεις αυτές δημιουργούνται 30 νέες θέσεις εργασίας. Θα πρέπει να διευκρινισθεί ότι τα προϊόντα “Κατσέλης” θα παράγονται στις εγκαταστάσεις της “Καραμολέγκος” στο Κορωπί, καθώς η τελευταία δεν εξαγόρασε τις εγκαταστάσεις της Nutriart ή μηχανολογικό εξοπλισμό.

“Δεν υπάρχει δυσκολία χωρίς ευκαιρία”, ανέφερε χαρακτηριστικά χθες ο κ. Καραμολέγκος τονίζοντας ότι αναπόσπαστο κομμάτι της νοοτροπίας της “Καραμολέγκος” αποτελεί η “ανάπτυξη και μόνο ανάπτυξη σε ανθρώπινο δυναμικό, έρευνα, τεχνολογία και νέα προϊόντα”. Κι αυτό διότι η κίνηση αυτή γίνεται με δεδομένο ότι η αγορά συσκευασμένου ψωμιού έχει υποχωρήσει σε αξία κατά 13% σωρευτικά την περίοδο 2009-2015.

Δεύτερος πυλώνας της ανάπτυξης της “Καραμολέγκος” αποτελεί η παραγωγή νέων κωδικών υπό το σήμα “Καραμολέγκος”, κάτι που αναμένεται να γίνει το επόμενο δίμηνο.
Σήμερα η Καραμολέγκος, σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή της εταιρείας κ. Νίκο Βολάκη, κατέχει μερίδιο στην αγορά συσκευασμένου ψωμιού 38,5% (στοιχεία α' εξαμήνου 2016), καταγράφοντας σημαντική αύξηση σε σύγκριση με πέρυσι.

Οι στόχοι για τα προϊόντα “Κατσέλης”

Μέσα από την επανατοποθέτηση στην αγορά των προϊόντων “Κατσέλης” η αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος έχει θέσει ως στόχο αυτά να αποσπάσουν μερίδιο 8,7% το 2017 και 15% το 2018. Συνολικά δε προσδοκά διεύρυνση της αγοράς που σήμερα βρίσκεται στο 64,8% κατά 9,5 ποσοστιαίες μονάδες, με στόχο την απόσπαση μεριδίου από την βιοτεχνική αρτοποιία.

Η εταιρεία “Καραμολέγκος” ξεκίνησε το 1950 από έναν φούρνο στη Σαντορίνη, όπου λειτουργούσε ως οικογενειακή επιχείρηση. Το 2015 ο όμιλος έκλεισε με πωλήσεις 77,3 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων σε 460.000 ευρώ. Σε επίπεδο ομίλου απασχολούνταν το 2015 746 άτομα και σε επίπεδο εταιρείας 409 άτομα. Ο όμιλος περιλαμβάνει την αρτοβιομηχανια “Καραμολέγκος” την “Απολλώνιον ΑΒΕΕ” και τη θυγατρική στη Ρουμανία “Karamolegos Bakery Romania SA”.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ