ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εμανουέλε Γκριμάλντι: «Θα χρειαστεί να με πληρώσουν για να φύγω από την HSW»

ΗΛΙΑΣ ΜΠΕΛΛΟΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

«Θα χρειαστεί να με πληρώσουν για να φύγω από την Hellenic Seaways (HSW) και επειδή λεφτά δεν υπάρχουν, θα πρέπει να με πληρώσουν με πλοία και γραμμές». Με αυτό τον τρόπο απάντησε ο Ιταλός εφοπλιστής Εμανουέλε Γκριμάλντι σε ερώτηση της «Κ» για το τι βλέπει να γίνεται μετά την εξαγορά του 50,3% της HSW από την Αttica Group.

Ο όμιλος Γκριμάλντι, που ελέγχει το 95% των Μινωικών Γραμμών και το 48,53% της HSW, φέρεται να βρίσκεται ήδη σε άτυπες συνομιλίες προκειμένου να διαμορφώσει τη θέση του την επόμενη μέρα της ελληνικής ακτοπλοΐας. Παράλληλα, προσφεύγει στην ελληνική και ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού, κατά της συμφωνίας μεταξύ Attica και Τράπεζας Πειραιώς, με την οποία η πρώτη εξαγοράζει το 50,3% της HSW.

«Είναι προς το συμφέρον όλων μας, να βρούμε μια λύση. Και ίσως τη βρούμε», ανέφερε ο κ. Γκριμάλντι στην «Κ» κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε στο πλαίσιο του 21ου συνεδρίου Euromed Convention. «Η Attica Group δεν μπορεί να έχει την Blue Star, την Superfast, την HSW και την κοινοπραξία με την ΑΝΕΚ, στην Κρήτη και την Αδριατική. Υπό καμία ανάλυση δεν πιστεύω ότι αυτό θα επιτραπεί από τις ρυθμιστικές αρχές», υπογράμμισε.

Απαντώντας στο κατά πόσο δηλώνει πλέον πωλητής, τονίζει: «Είμαι και πωλητής και αγοραστής. Σε κάθε περίπτωση, οι Μινωικές θα αναπτυχθούν στην Ελλάδα, είτε μέσω εξαγοράς της HSW, είτε μέσω της απόκτησης νέων γραμμών και πλοίων στην ελληνική αγoρά. Θα χρειαστεί είτε να μας ξεφορτωθούν, είτε να πουλήσουν σε εμάς», συμπλήρωσε.

Απαντώντας σε άλλη ερώτηση που του ετέθη κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου την Παρασκευή το απόγευμα, αρνήθηκε να σχολιάσει κατά πόσο και με ποιόν στην Ελλάδα συζητά, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Δεν ξέρω αν πρέπει να σας πω».

Νωρίτερα, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, ο όμιλος Γκριμάλντι ανακοίνωσε πως τις αμέσως επόμενες εβδομάδες υπογράφει την πρώτη φάση του επενδυτικού του προγράμματος, αξίας 2,3 δισ ευρώ, που αφορά τη ναυπήγηση 10 συνολικά υβριδικών πλοίων μεταφοράς οχημάτων, την επιμήκυνση δύο οχηματαγωγών επιβατηγών και τον εξοπλισμό άλλων πλοίων του, με συστήματα ελέγχου της εκπομπής των ρύπων.

Όπως ανέφερε, το δεύτερο τμήμα επενδύσεων, μετά το 2020, θα αφορά στη ναυπήγηση σειράς μεγάλων οχηματαγωγών. Όπως τόνισε ο κ. Γκριμάλντι, οι επενδύσεις χρηματοδοτούνται κατά 40% από ίδια κεφάλαια και θα μεγεθύνουν τον στόλο των 120 πλοίων που ελέγχει.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ