Νέο Opel Corsa: Πόλος έλξης

1' 50" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Δυναμική είναι η παρουσία της Opel στο φετινό Σαλόνι της Φρανκφούρτης που θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι και τις 22 Σεπτεμβρίου. Η «Κ» βρέθηκε στη γερμανική έκθεση και συνομίλησε με ανθρώπους της Opel σχετικά με το άμεσο μέλλον της αυτοκίνησης, την ηλεκτροκίνηση. Η γερμανική εταιρεία τοποθετεί σε περίοπτη θέση τα νέα Corsa και Astra, ενώ παράλληλα πολλά βλέμματα κλέβει η plug-in υβριδική έκδοση του μεγάλου SUV, Grandland X.

To νέο Opel Corsa αποτελεί ίσως τον μεγαλύτερο πόλο έλξης στο περίπτερο της φίρμας, μιας και το supermini διανύει την έκτη του γενιά. Το ολοκαίνουργιο Corsa διαθέτει μια μοντέρνα εμφάνιση και σπορ πινελιές, καθώς και ένα γνώριμο design στο εσωτερικό του.

Κάτω από το καπό συναντάμε κινητήρες από 75 έως και 130 άλογα, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Πιο συγκεκριμένα, το Corsa-e με μπαταρία 50 kWh αποδίδει 136 παραδοσιακούς ίππους και η αυτονομία του –σύμφωνα με την εταιρεία και τα πιο αυστηρά πρότυπα WLTP– θα αγγίζει τα 330 χιλιόμετρα. Ακόμα, το νέο Corsa ζυγίζει κάτω από έναν τόνο, χάρη στα ελαφριά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί.

Αναφορικά με τα συστήματα ασφαλείας, η Opel εξόπλισε το μικρό της μοντέλο με τεχνολογίες που συναντάμε κυρίως σε μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα, όπως είναι το προσαρμοζόμενο σύστημα φωτισμού IntelliLux LED matrix με αντιθαμβωτική δέσμη, η πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών, το αυτόματο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης και άλλα.

Μπορεί το ανανεωμένο Opel Astra να ξεχωρίζει από το μικρό φρεσκάρισμα που υπέστη σχεδιαστικά, ωστόσο η σημαντικότερη αναβάθμιση βρίσκεται στην γκάμα των κινητήρων. Τα τρία νέα μοτέρ βενζίνης του μικρομεσαίου μοντέλου βασίζονται στον γνώριμο 1.200 κ.εκ. τούρμπο κινητήρα με διαθέσιμες τις αποδόσεις 110, 130 και 145 ίππους. Ταυτόχρονα, προσφέρεται και ένας 1.400άρης τούρμπο των 145 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων. Από πλευράς diesel, υπάρχει ο 3κύλινδρος 1.500άρης των 105 και 122 ίππων, οι οποίοι θα διατίθενται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή στην ισχυρότερη περίπτωση προαιρετικά με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο.

Εκτός από τη μείωση κατανάλωσης καυσίμου και ρύπων κατά 19%, οι μηχανικοί της Opel βελτίωσαν την αεροδυναμική του μοντέλου, μειώνοντας τον συντελεστή οπισθέλκουσας στο Cd: 0,26. Μάλιστα, το τελευταίο οφείλεται και στην προσθήκη ενεργής εμπρός γρίλιας, νέου καλύμματος του κινητήρα και σε άλλες επεμβάσεις.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή