ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Audi

Η Audi Sport παρουσιάζει τη νέα έκδοση του RS Q3, ενώ με το RS Q3 Sportback διευρύνει τη γκάμα της με ένα ολοκαίνουργιο σπορ μοντέλο. Τα δύο σπορ SUV προσφέρουν ασυναγώνιστες επιδόσεις, δυναμικό design και εξαιρετική πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση. Θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία σε όλη την Ευρώπη το τελευταίο τρίμηνο του 2019.
 
Με την έντονη τύπου κουπέ κλίση της οροφής, το RS Q3 Sportback έχει ύψος 1.557 χιλιοστά και είναι 45 χιλιοστά χαμηλότερο από το RS Q3. Οι τονισμένοι ώμοι στο Sportback βρίσκονται πιο χαμηλά σε σχέση με το αδελφό του μοντέλο, μειώνοντας έτσι το οπτικό κέντρο βάρους του αμαξώματος. Το αποτέλεσμα είναι να δείχνει ακόμη πιο μυώδες και οι τροχοί μεγαλύτεροι. Και τα δύο Audi Sport μοντέλα υψηλών επιδόσεων υπογραμμίζουν τον δυναμισμό τους με τα έντονα νεύρα πάνω από τα τόξα των φτερών, που έχουν αυξηθεί κατά 10 χιλιοστά.
 
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι επιδόσεις
Tεντακύλινδρος κινητήρας, ισχύς 400 ίπποι και ροπή 480 Nm, τετρακίνηση quattro. Υπενθυμίζεται, ο πεντακύλινδρος 2.5 TFSI διακρίθηκε πέρυσι για ένατη συνεχή φορά με το βραβείο “International Engine of the Year Award”.
Ο πολυβραβευμένος πεντακύλινδρος κινητήρας έχει αυξήσει την ισχύ του κατά 17% με αμετάβλητη την χωρητικότητα των 2.480 κ.εκ. Η μέγιστη ροπή του κινητήρα είναι διαθέσιμη σε μία ευρεία περιοχή στροφών από τις 1.950 έως τις 5.850 σ.α.λ. Τα RS Q3 και RS Q3 Sportback χρειάζονται μόλις 4,5 δευτερόλεπτα για την διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα. Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα ή προαιρετικά στα 280 χλμ./ώρα.
 
Οι διπλές απολήξεις RS τονίζουν τον ξεχωριστό ήχο του πεντακύλινδρου. Το προαιρετικά διαθέσιμο σύστημα εξάτμισης RS sport με το μαύρο φινίρισμα ενισχύει ακόμη περισσότερο αυτό τον απίστευτο ήχο!
Η ισχύς του πεντακύλινδρου κινητήρα μεταφέρεται σε ένα αυτόματο κιβώτιο S tronic επτά ταχυτήτων και από εκεί στο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro που κατανέμει την απαιτούμενη ισχύ μεταξύ των δύο αξόνων μέσω ενός πολύδισκου συμπλέκτη. Η κατανομή ροπής σε συγκεκριμένους τροχούς ανάλογα με τις ανάγκες εξασφαλίζει ασφαλή και ακριβή οδήγηση.
 
Στον εμπρός άξονα η διάταξη είναι MacPherson με χαμηλωμένα ψαλίδια βάσης, με το μετατρόχιο να φτάνει τα 1.590 χιλιοστά. Πίσω ο άξονας των τεσσάρων συνδέσμων εξασφαλίζει μετατρόχιο 1.583 χιλιοστών. Για πρώτη φορά σε ένα SUV υψηλών επιδόσεων αυτής της κατηγορίας η Audi Sport προσφέρει τροχούς 21 ιντσών με διάφορα σχέδια ζαντών. Πίσω από τους στάνταρ τροχούς των 20 ιντσών ή τους προαιρετικούς των 21 ιντσών, υπάρχει το ολοκαίνουριο σύστημα πέδησης RS με εξαπίστονες δαγκάνες και αεριζόμενους και διάτρητους δίσκους με διάμετρο 375 χιλιοστών μπροστά και 310 χιλιοστών (χωρίς διάτρηση) πίσω.
 
Οι δαγκάνες των φρένων τους είναι στάνταρ μαύρες και προαιρετικά κόκκινες. Οι δαγκάνες των προαιρετικών, ολοκαίνουργιων φρένων RS από κεραμικά υλικά είναι προαιρετικά διαθέσιμες σε γκρι, κόκκινο ή μπλε. Μπροστά, η ισχύς πέδησης εξασφαλίζεται από τις καινούργιες μονομπλόκ δαγκάνες από αλουμίνιο και τους κεραμικούς δίσκους με διάμετρο 380 χιλιοστών. Στο πίσω μέρος, οι «αιωρούμενες» δαγκάνες και οι χαλύβδινοι δίσκοι με διάμετρο 310 χιλιοστών εξασφαλίζουν την απαιτούμενη επιβράδυνση.
 
Ο σπορ σχεδιασμός του αμαξώματος αντανακλάται και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η έμφαση στις οριζόντιες γραμμές εξασφαλίζει μια γενναιόδωρη αίσθηση του χώρου. Η μονάδα ελέγχου του κλιματισμού, η κεντρική κονσόλα και η οθόνη αφής του MMI έχουν κλίση δέκα μοιρών προς τον οδηγό - ολόκληρο το ταμπλό έχει σχεδιαστεί με τον οδηγό στο επίκεντρο. Η εκκίνηση του κινητήρα μπορεί να γίνει και μέσω του προαιρετικού μπουτόν εκκίνησης με το κόκκινο περίγραμμα.  
Η αρχιτεκτονική του ψηφιακού πίνακα οργάνων (Audi Virtual Cockpit) έχει σχεδίαση RS ενώ η οθόνη αφής MMI διαθέτει γυαλιστερό μαύρο περίγραμμά. Προαιρετικά, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το μεγαλύτερο Audi Virtual Cockpit Plus με φωτεινή ένδειξη αλλαγής ταχύτητας, η οποία προτρέπει τον οδηγό να επιλέξει την επόμενη σχέση όταν ο κινητήρας περιστρέφεται κοντά στο όριό του.  μετατοπιστεί προς τα επάνω όταν επιτευχθεί η μέγιστη ταχύτητα του κινητήρα. 
Οι ειδικές ενδείξεις RS στο Audi Virtual Cockpit Plus παρέχουν πληροφορίες σχετικά με την πίεση των ελαστικών, τη ροπή, την ισχύ, τους χρόνους γύρου πίστας, τις δυνάμεις g καθώς και μετρήσεις επιτάχυνσης.
 
Τα νέα RS Q3 και RS Q3 Sportback έχουν σχεδιαστεί ως πενταθέσια και σε συνδυασμό με το σπορ χαρακτήρα τους προσφέρουν την μέγιστη δυνατή χρηστικότητα σε καθημερινή χρήση. Τα πίσω καθίσματα μπορούν να κινούνται στάνταρ κατά μήκος, κατά 150 χιλιοστά στο RS Q3 ή 130 χιλιοστά στο RS Q3 Sportback. Η πλάτη του πίσω καθίσματος διαχωρίζεται σε τρία τμήματα η κλίση των οποίων ρυθμίζεται σε 7 θέσεις. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 530 λίτρων, ενώ αν διπλωθούν οι πλάτες του πίσω καθίσματος αυξάνεται στα 1.525 λίτρα (Sportback: 1.400 λίτρα).
 
Τα Audi RS Q3 και RS Q3 Sportback θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία το τελευταίο τρίμηνο του 2019. 
 
Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ