ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Με μία εντυπωσιακή συναυλία στη Σαγκάη «άνοιξε» ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba την φωτεινή «Ημέρα των Εργένηδων» στην Κίνα  - η αντίστοιχη της «Μαύρης Παρασκευής» (Black Friday) και της «Ψηφιακής Δευτέρας» (Cyber Monday) της Δύσης.

Η σημερινή ημέρα είναι επίσης γνωστή κι ως Double Eleven από την σημερινή ημερομηνία 11/11, με τους τέσσερις άσσους να αποτελούν αναφορά στους εργένηδες.

Η «Ημέρα των Εργένηδων» προωθείται ως μια γιορτή πωλήσεων από τον πρόεδρο και εκτελεστικό διευθυντή της Alibaba Ντάνιελ Ζανγκ από το 2009, και γρήγορα εξελίχθηκε στο μεγαλύτερο γεγονός διαδικτυακών πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Th φετινή ηλεκτρονική γιορτή εγκαινίασαν η Αμερικανίδα τραγουδίστρια της ποπ μουσικής Τέιλορ Σουίφτ, αλλά και διασημότητες της Ασίας  όπως ο Τζάκσον Γι και η Γιαπωνέζα τραγουδίστρια Hanazawa Kana. 

Ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba Group Holding Inc ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του κατά την πρώτη ώρα της σημερινής “Ημέρας των Εργένηδων” έφτασαν στα 84 δισεκατομμύρια γουάν (12 δισεκατομμύρια δολάρια), καταγράφοντας αύξηση 22% σε σχέση με πέρυσι.

Πέρυσι οι συνολικές πωλήσεις της Alibaba ανήλθαν στα 30 δισεκατομμύρια δολάρια, αφήνοντας πίσω τις διαδικτυακές πωλήσεις των 7,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων της «Ψηφιακής Δευτέραςστις ΗΠΑ. Ωστόσο η αύξηση κατά 27% των πωλήσεων το 2018 ήταν η χαμηλότερη στην δεκαετή ιστορίας της, ανοίγοντας τον δρόμο για μια σειρά φρέσκων ιδεών για την προώθησή της.

Πρόκειται για την πρώτη φορά κατά την οποία η Alibaba πραγματοποιεί την κορυφαία ημέρα των διαδικτυακών εκπτωτικών αγορών στην Κίνα, χωρίς την ενεργό παρουσία του συνιδρυτή της, Τζακ Μα, ο οποίος παραιτήθηκε από την προεδρία του ομίλου τον Σεπτέμβριο.

Η σημερινή ημέρα έρχεται σε μία κρίσιμη στιγμή για την Alibaba, καθώς ο όμιλος αναζήτησε οικονομική ρευστότητα 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέσω της διάθεσης μετοχών του που πραγματοποιήθηκε μέσα στο Νοέμβριο στο Χονγκ Κονγκ.

Ωστόσο, η Alibaba εξακολουθεί να κυριαρχεί στην διαδικτυακή αγορά προϊόντων, όχι όμως χωρίς την ύπαρξη ανταγωνισμού από την JD.com, αλλά και την Pinduoduo, με την δεύτερη να δραστηριοποιείται στις κινεζικές κωμοπόλεις.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ