ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Νίκη Σμυρνή: «Απαντάμε στην κρίση με virtual εμπειρίες»

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: ΦΩΝΕΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Η ταξιδιωτική πλατφόρμα Travelgems προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα και η δημιουργός της μάς εξηγεί με ποιον τρόπο.

Εάν έδιναν σε έναν άνθρωπο που αγαπάει τα ταξίδια την πιο ακριβή σουίτα στη Νέα Υόρκη για διαμονή σε ένα μήνα από σήμερα, έναντι 10 ευρώ θα πήγαινε; Όλοι γνωρίζουμε την απάντηση. Οι έννοιες «ταξιδεύω», «destination management», «hotel management» σύντομα θα οριστούν εκ νέου και θα τις διαχειριστούμε διαφορετικά με στόχο την προσφορά καταναλωτικής αξίας στα πέντε P του tourism marketing: Product, Place, Price, Promotion, People. Τίποτε δεν είναι σαφές αυτή την ώρα. Το μόνο που είναι σίγουρο είναι ότι αλλάζει ο τρόπος που θα ταξιδεύουμε καθώς θα ζούμε σ´ ένα νέο κόσμο και θα μάθουμε να σκεφτόμαστε και να αντιδρούμε διαφορετικά.

Ο Thomas Friedman είπε χαρακτηριστικά για την εποχή μας: BC world (Before Corona) και AC world (After Corona). H κρίση έχει ξεκινήσει και όταν λήξει η κατάσταση έκτακτης ανάγκης, θα ακολουθήσει ύφεση στους περισσότερους τομείς της αγοράς. Ελπίζω ότι τα brands που συνθέτουν τον τομέα του τουρισμού θα κάνουν το μόνο σωστό: θα συνεργαστούν. Είναι αυτονόητη η αξία του μαζί. Έχοντας ως πλοηγό τον σκοπό ύπαρξής τους αλλά και τις αξίες τους,  οι επιχειρήσεις θα πρέπει να σχεδιάσουν την επόμενη μέρα: τόσο ο πελάτης τους όσο και οι ανάγκες του θα έχουν επαναπροσδιοριστεί.

Σκοπός του Travelgems είναι να βοηθά τους ανθρώπους να έχουν αυθεντικό χαμόγελο, δημιουργώντας ταξιδιωτικές εμπειρίες που φροντίζουν σώμα και ψυχή. Αυτή την εποχή συνεχίζουμε να προσφέρουμε εμπειρίες, αφήνοντας προς το παρόν στην άκρη τη λέξη ταξιδιωτικές. Αξιοποιούμε ως κανάλι επικοινωνίας τα social media και αντλώντας έμπνευση από την ελληνική αρχαιότητα, επικοινωνούμε καθημερινά λέξεις που δεν μας κάνουν μόνο να χαμογελάμε αλλά και να νιώθουμε ότι μας εξελίσσουν, μεταφέροντας θετική ενέργεια και δύναμη: Ποια είναι η έννοια του κουράγιου, κατά τον Αριστοτέλη; Γιατί η Οδύσσεια είναι έργο ανθεκτικότητας; Κάθε μέρα εισπράττουμε πολλά μηνύματα γι’ αυτήν την απλή αλλά ουσιαστική -από ό,τι φαίνεται- ενέργεια. Παράλληλα, παρέχουμε δωρεάν virtual self-care retreats σε συνεργασία με brands που γνωρίζουν την έννοια της πρoσφοράς στην κοινωνία. Η ανταπόκριση είναι μεγάλη μέχρι στιγμής και χαιρόμαστε πολύ. Τέλος, αναδεικνύουμε όλα τα δωρεάν μαθήματα που κάνουν οι retreat leaders μας, δηλαδή οι δάσκαλοι με τους οποίους συνεργαζόμαστε. Η συγκυρία ευνοεί τα online μαθήματα fitness, yoga, meditation, ψυχολογίας, διατροφής με διάσημους δασκάλους από τη Νέα Υόρκη, το Άμστερνταμ ή το Μαϊάμι, που δεν θα είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε υπό άλλες συνθήκες. Τους δασκάλους αυτούς θα έχουμε την ευκαιρία να τους γνωρίσουμε από κοντά λίγο αργότερα μέσα στη χρονιά ή το 2021.

Η Νίκη Σμυρνή είναι Iδρύτρια και CEO της εταιρείας ταξιδιωτικών εμπειριών Τravelgems (travelgems.com)
Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ