Οι κορυφαίες χορευτικές παραγωγές του 2000

Οι κορυφαίες χορευτικές παραγωγές του 2000

1' 37" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πέντε είναι και φέτος τα Κρατικά Βραβεία Χορού για τις παραγωγές του 2000, που ανακοινώθηκαν χθες από το υπουργείο Πολιτισμού, μια σημαντική και πολυαναμενόμενη μορφή επιβράβευσης για τους ανθρώπους του χορού. Το κάθε βραβείο αντιστοιχεί, όπως και πέρυσι, σε 3 εκ. δρχ.

Η παράσταση «Κοπέλια» της ομάδας Κλασικού και Σύγχρονου Χορού της Νίκης Κονταξάκη, που θα επαναληφθεί αυτή την Κυριακή και για τρεις βραδιές στο θέατρο «Ολύμπια» της Λυρικής Σκηνής, απέσπασε τον τίτλο της καλύτερης παραγωγής της χρονιάς. Αξιοσημείωτο, ότι ο θίασος προέρχεται από την Επαγγελματική Σχολή της Νίκης Κονταξάκη, που τα τελευταία χρόνια έχει ξεχωρίσει για την ευφάνταστη δουλειά του.

Ο Κωνσταντίνος Μίχος, ένας ιδιαίτερα δραστήριος καλλιτέχνης, τιμήθηκε με το βραβείο καλύτερης χορογραφίας για την παράσταση «Αδειος άντρας» της ομάδας χορού «Λάθος Κίνηση». Η Μελίνα Καρακώστα και ο Νίκος Σπυρόπουλος που έγραψαν τη μουσική για την παράσταση «Α/Αντιλογία» της ομάδας χορού «Μετακίνηση» (Μαρίας Τσουβαλά) μοιράστηκαν το βραβείο πρωτότυπης μουσικής σύνθεσης.

Το βραβείο ανδρικής ερμηνείας δόθηκε από κοινού στον Κώστα Γεράρδο για την ερμηνεία του στην παράσταση «Κυανοπώγων» του χοροθεάτρου του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος (χορογραφίες Κωνσταντίνου Ρήγου) που παρουσιάστηκε στη Λυρική Σκηνή αυτή την εβδομάδα (26-31/5) και στον Μιχάλη Ναλμπάντη για την ερμηνεία του στη χορογραφία «Μια άλλη μέρα», απόσπασμα της παράστασης «Απόσταση ασφαλείας» της ομάδας χορού «Χορευτές». Δύο καλλιτέχνες που έχουν διανύσει μια αξιόλογη διαδρομή στη σύγχρονη χορευτική σκηνή της Ελλάδας.

Η Κατερίνα Κερβανίδου, μια χορεύτρια εξαιρετικά ταλαντούχα, μέλος του χοροθεάτρου του ΚΘΒΕ, τιμήθηκε επίσης για την ερμηνεία της στον «Κυανοπώγωνα» με το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας.

Στην ίδια συλλογή, καταγγέλλει ο κ. Σακελλαράκης, υπάρχουν «ακόμη 28 μινωικά αντικείμενα, ανάμεσα στα οποία και μερικά ιδιαίτερα αξιοσημείωτα. «Κάθε επιστήμων αρχαιολόγος αντιλαμβάνεται από τις εικόνες και τις περιγραφές των αντικειμένων της συλλογής του αρχαιοπώλη της Ελβετίας, ότι πρέπει να προέρχονται λόγω της χρονολογικής τους διαφοράς από λαθρανασκαφές σε έξι τουλάχιστον διαφορετικές θέσεις και μάλιστα όχι μόνον από ανακτορικά κτίρια, όπως τα καμαραϊκά αγεία, αλλά και από ιερά και τάφους, κυρίως μάλιστα της κεντρικής Κρήτης».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή