Εναρξη έργων στον οδικό άξονα Πατρών-Πύργου εξήγγειλε ο Χρ. Σπίρτζης

Εναρξη έργων στον οδικό άξονα Πατρών-Πύργου εξήγγειλε ο Χρ. Σπίρτζης

2' 10" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εναρξη εργασιών στον άξονα Πατρών – Πύργου το Πάσχα εξήγγειλε προχθές από την Ηλεία ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης. Οπως ανέφερε, οι έξι από τις οκτώ συμβάσεις στις οποίες έχει «σαλαμοποιηθεί» το έργο κατατέθηκαν στη Βουλή και θα υπογραφούν το επόμενο διάστημα. Σε προεκλογικούς ρυθμούς, ο υπουργός ανακοίνωσε τη δημοπράτηση του άξονα Καλού Νερού – Τσακώνας και πλήθους έργων σε ολόκληρη την Πελοπόννησο.

Μιλώντας την Κυριακή στο 1ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Πελοποννήσου «Olympia Forum», ο κ. Σπίρτζης επανέλαβε ότι ο διαγωνισμός που είχε προωθήσει ο προκάτοχός του για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου ήταν «στον αέρα», χωρίς μελέτες και χρηματοδότηση. Υπερασπίστηκε την επιλογή του τεμαχισμού του έργου και ζήτησε «μια διαχρονική συγγνώμη από τους πολίτες της περιοχής για τις καθυστερήσεις».

Ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι κατέθεσε στη Βουλή τις έξι από τις οκτώ συμβάσεις του έργου και θα παρουσιαστούν μέσα στο επόμενο δεκαήμερο. «Η έβδομη στάλθηκε στις 21 Γενάρη στο Ελεγκτικό Συνέδριο, αλλά τις επόμενες 15 ημέρες θα έρθει στο υπουργείο για να οδεύσει κι αυτή προς τη Βουλή. Μένει η όγδοη σύμβαση που έχουμε ασφαλιστικά μέτρα, προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Αρα έχουμε ένα χρονοδιάγραμμα ενάμιση με δύο μήνες για να ολοκληρωθεί και αυτός ο διαγωνισμός», ανέφερε.

Ο υπουργός διασκέδασε τους φόβους περί της ικανότητας των εταιρειών που έχουν αναλάβει τα έργα να τα φέρουν εις πέρας με το μισό κόστος. «Εχουμε ένα θεσμικό πλαίσιο που μπορείς εύκολα να βγάλεις πλέον τον ανάδοχο που δεν προχωράει το έργο. Τους εργολήπτες που δεν κάνουν εγκαίρως και σοβαρά της δουλειά τους μπορείς να τους αντικαταστήσεις με τον επόμενο που είναι στη λίστα του διαγωνισμού, με διαφάνεια και με αυτό που θα πληρώσει ο Ελληνας πολίτης, εκεί όπου πρέπει», ανέφερε.

Σε προεκλογική διάθεση, ο υπουργός εξήγγειλε τη δημοπράτηση πλήθους έργων στη νοτιοδυτική Πελοπόννησο. Οπως ανέφερε, εντός του πρώτου εξαμήνου του έτους θα δημοπρατηθεί ο άξονας Καλού Νερού – Τσακώνας, μήκους 27,3 χλμ., με προϋπολογισμό 160 εκατ. ευρώ. Στη συνέχεια, θα δημοπρατηθεί η αναβάθμιση του άξονα Καλαμάτας – Ριζόμυλου – Πύλου – Μεθώνης, μήκους 53 χλμ., με προϋπολογισμό 180 εκατ. ευρώ. Και εντός του έτους η παράκαμψη Λαγκαδίων, μήκους 20 χλμ., με προϋπολογισμό 95 εκατ. ευρώ.

Αυτά για τα οδικά. Για τα σιδηροδρομικά εξήγγειλε τη δημοπράτηση δύο έργων εντός του 2019, προϋπολογισμού 600 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στα τμήματα:

• Πάτρα – Πύργος – Αλφειός – Ολυμπία και Πύργος – Κατάκολο, μήκους 132 χλμ.

• Αλφειός – Καλό Νερό – Κυπαρισσία και Καλό Νερό – Πύργος, μήκους 118 χλμ. Τέλος, ο υπουργός εξήγγειλε τη δημοπράτηση μελετών για νέα έργα στους λιμένες Πάτρας και Καλαμάτας και για την αντιμετώπιση της διάβρωσης στον Κορινθιακό.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή