50% του τζίρου στο εξωτερικό, ο στόχος της «Παπουτσάνης»

50% του τζίρου στο εξωτερικό, ο στόχος της «Παπουτσάνης»

1' 46" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με στόχο οι πωλήσεις της στο εξωτερικό να αντιστοιχούν στο 50% του τζίρου της το 2019, από 40% που ήταν το 2018, εφαρμόζει το πλάνο ανάπτυξής της για το τρέχον έτος μία από τις πλέον ιστορικές σαπωνοποιίες της χώρας, η «Παπουτσάνης». Ενα από τα πλέον σημαντικά εργαλεία για την επίτευξη του παραπάνω στόχου είναι η επέκταση της συνεργασίας της «Παπουτσάνης» με τη Unilever, αλλά όχι και το μοναδικό.

Ειδικότερα, μετά τη συνεργασία που έχει η ελληνική εταιρεία με τον πολυεθνικό κολοσσό με αντικείμενο την παρασκευή των σαπουνιών Lux για την εγχώρια αγορά, πλέον η «Παπουτσάνης» θα παρασκευάζει τα σαπούνια Lux και Monsavon για τη γερμανική και τη γαλλική αγορά αντιστοίχως. Η ελληνική εταιρεία επελέγη από τη Unilever μετά την πτώχευση του συνεργάτη που είχε ο πολυεθνικός όμιλος στη Γερμανία, έχοντας, βεβαίως, τη θετική εμπειρία από τη συνεργασία που αφορά την εγχώρια αγορά. Αξίζει να σημειωθεί ότι η γερμανική εταιρεία που έχει κάνει αίτηση για πτώχευση είναι το Kappus Group, που αποτελεί τον μεγαλύτερο παραγωγό σαπουνιών σε μπάρες στην Ευρώπη.

Η πτώχευση του Kappus Group δημιουργεί ευκαιρίες για την «Παπουτσάνης» και σε ό,τι αφορά τη δραστηριότητά της στην παραγωγή σαπωνόμαζας.

Επίσης, ολοένα και μεγαλύτερη, αλλά με πιο αργούς ρυθμούς, είναι η διείσδυση της «Παπουτσάνης» στις ασιατικές χώρες, ενώ από την άλλη αναμένεται να διπλασιάσει τα σημεία πώλησης των προϊόντων της στις ΗΠΑ. Το 2018 το 31% των πωλήσεων έγινε στην Ευρώπη, το 7% στις ΗΠΑ και το 3% στην Ασία.

Από το 2020, εξάλλου, αναμένεται να φανούν τα αποτελέσματα από την πρόσφατη απόφαση της «Παπουτσάνης» να προχωρήσει στην ίδρυση κοινοπραξίας με την εταιρεία Betasoap στην Πολωνία. Η πολωνική εταιρεία έχει μεγάλη διείσδυση τόσο στη Ρωσία και σε πρώην σοβιετικές δημοκρατίες όσο και σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, όπως η Γερμανία, καθώς δραστηριοποιείται πολύ εντατικά στην παραγωγή σαπουνιών ιδιωτικής ετικέτας. Σε ό,τι αφορά την παραγωγή νέων προϊόντων, η «Παπουτσάνης», μετά την τοποθέτηση πριν από μερικούς μήνες στην αγορά του σαμπουάν Hairchic, αναμένεται να τοποθετήσει στην αγορά και μάσκες για τα μαλλιά.

Για το 2019 η εταιρεία σχεδιάζει στοχευμένες επενδύσεις σε προγράμματα υψηλής προστιθέμενης αξίας και αναμένει βελτίωση του περιθωρίου EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή