ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δύο χρόνια λειτουργίας για το κέντρο υποστήριξης της Canon στην Ελλάδα

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ

H ελληνική Teleperfomance προσφέρει υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης για 24 χώρες της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης της Νιγηρίας στην Αφρική. Συνολικά 400 εργαζόμενοι της Teleperformace προσφέρουν το συγκεκριμένο έργο, οι οποίοι έχουν εκπαιδευθεί σχετικά από την Canon.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Θετική χαρακτηρίζεται η μέχρι σήμερα συνεργασία των εταιρειών Teleperfomance Greece και Canon. Aπό το 2017 που η Τeleperformance Greece κέρδισε το τριετές συμβόλαιο, παρέχει τις υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης της Canon Europe. H ελληνική Teleperfomance προσφέρει τις υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης για 24 χώρες της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης της Νιγηρίας στην Αφρική.

Συνολικά 400 εργαζόμενοι της Teleperformace προσφέρουν το συγκεκριμένο έργο και οι οποίοι έχουν εκπαιδευθεί σχετικά από την Canon. Mε τον τρόπο αυτό η ιαπωνική εταιρεία ανάπτυξης και παραγωγής τεχνολογικού εξοπλισμού (εκτυπωτές, ιατρικά, φωτογραφικά κ.λπ.) παρέχει τις πρώτες τεχνικές υπηρεσίες σε πελάτες της ανά την Ευρώπη. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η Canon, το τηλεφωνικό κέντρο της TP Greece επιλύει το 33% των αιτημάτων που φτάνουν από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις που βρίσκονται σε 16 χώρες και το 91% των αιτημάτων καταναλωτών από 24 χώρες. Τα αιτήματα των πελατών της Canon που δεν επιλύονται παραπέμπονται στις τεχνικές υπηρεσίες της ίδιας της Canon. To σχετικό συμβόλαιο είναι τριετές και λήγει φέτος. Ωστόσο όλα δείχνουν ότι θα ανανεωθεί, καθώς, όπως ανέφερε ο επικεφαλής υποστήριξης πελατών της Canon Ευρώπης, Χανς βαν ντεν Χόιβελ, η συνεργασία στο μέλλον θα επεκταθεί. Ο ίδιος εξήρε το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που παρείχε όλο αυτό το διάστημα το κέντρο και σημείωσε ότι το κέντρο ανταποκρίνεται άριστα στον σκοπό του.

Στην εκδήλωση εορτασμού των δύο ετών συνεργασίας των TP Greece και Canon, παρευρέθη o Ιάπωνας πρέσβης στην Ελλάδα, Γιασουχίρο Σιμίζου.

Ο κ. Σιμίζου, κατά την επίσκεψή του στα κεντρικά γραφεία της Teleperformance, σχολίασε πολύ θετικά τη λειτουργία του κέντρου υποστήριξης της Canon, συνδέοντάς τη με την ευρύτερη σύσφιγξη των σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας, επ’ ευκαιρία μάλιστα του εορτασμού 120 χρόνων από τη σύναψη του Συμφώνου Φιλίας, Εμπορίου και Ναυτιλίας μεταξύ των δύο χωρών, που συνήφθη το 1899. Ο κ. Σιμίζου ανέφερε ακόμη ότι αν και ο κλάδος της ναυτιλίας υπήρξε παραδοσιακά το σημείο σύσφιγξης των σχέσεων των δύο χωρών, η υψηλή τεχνολογία μπορεί και πρέπει να καταστεί ο νέος πόλος συνεργασίας. Ο Ιάπωνας πρέσβης χαρακτήρισε την επένδυση της Canon στην Ελλάδα υπόδειγμα, το οποίο οφείλουν να ακολουθήσουν κι άλλες ιαπωνικές εταιρείες.

Τέλος, ο κ. Ιωάννης Τουρκομάνης, πρόεδρος του ομίλου Teleperformance για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, σημείωσε ότι το κέντρο της Teleperfomance Greece έχει αναπτυχθεί δραστικά τα τελευταία χρόνια και πλέον απασχολεί πάνω από 8.500 εργαζομένους, εκ των οποίων πάνω από το 50% προέρχεται από το εξωτερικό. Η εταιρεία αναμένεται να ξεπεράσει μέχρι το τέλος του έτους τις 9.500 απασχολουμένους.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ