«Χαμένοι» πιλότοι στη Μαλαισία

«Χαμένοι» πιλότοι στη Μαλαισία

2' 15" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στη σκιά που ρίχνει το θρίλερ με το αεροσκάφος των Μαλαισιανών Αερογραμμών, διεξάγεται αύριο στην Κουάλα Λουμπούρ το δεύτερο γκραν πρι της σεζόν στη Φόρμουλα 1, βοηθώντας το φίλαθλο κοινό να αποκτήσει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα των ομάδων στη νέα εποχή του αθλήματος.

Δύο εβδομάδες μετά τη νίκη του Νίκο Ρόσμπεργκ με Μερσέντες στο σιρκουί της Μελβούρνης, τα υβριδικά πλέον μονοθέσια του δημοφιλέστερου μηχανοκίνητου αθλήματος πατούν το ασιατικό έδαφος και αύριο το πρωί θα δοκιμαστούν στο υγρό κλίμα της πίστας της Σεπάνγκ.

Σε μια χώρα που τον καιρό αυτό έχει τεράστια ανάγκη θετικής δημοσιότητας, την ίδια ανάγκη θα έχει στη Μαλαισία και η Ρεντ Μπουλ. Η πρωταθλήτρια ομάδα της Φόρμουλας 1 πέρασε μια κάκιστη περίοδο προετοιμασίας και δεν βαθμολογήθηκε καθόλου την Αυστραλία, καθώς ο πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ εγκατέλειψε και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ακυρώθηκε για παρατυπίες στη ροή των καυσίμων.

Η ακύρωση του Ρικιάρντο, που είχε τερματίσει δεύτερος, ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών από τη Ρεντ Μπουλ, που εκτός από την έφεση στην απόφαση μηδενισμού του Αυστραλού πιλότου προέβη και σε απειλή απόσυρσης από το άθλημα: Ο ιδιοκτήτης της πρωταθλήτριας ομάδας, Ντίτριχ Μάτεζιτς δήλωσε ότι η Ρεντ Μπουλ θα αποχωρήσει από τη Φόρμουλα 1 εάν δεν είναι ικανοποιημένη με τον τρόπο που λειτουργεί το άθλημα.

«Στα θέματα του ευ αγωνίζεσθαι και της πολιτικής επιρροής, υπάρχει και ένα σαφές όριο στο τι μπορούμε να ανεχθούμε» δήλωσε σε εφημερίδα της χώρας του ο Αυστριακός ιδιοκτήτης, λέγοντας ακόμη ότι ο αισθητήρας της ροής καυσίμων που δόθηκε στις ομάδας από την ομοσπονδία δεν είναι ακριβής, καθώς δίνει διάφορες ενδείξεις. «Μπορούμε να αποδείξουμε την ακριβή ροή καυσίμων και αυτή ήταν πάντα εντός των ορίων», πρόσθεσε, καθώς το άθλημα βρίθει ψιθύρων ότι πολλές αλλαγές φέτος είχαν στόχο να εξαλείψουν την παντοδυναμία της Ρεντ Μπουλ.

Ενα ουσιαστικό συμπέρασμα που προέκυψε από τον πρώτο αγώνα στη Μελβούρνη για τους θεατές είναι ότι έχει μικρότερο ενδιαφέρον πλέον η γόμα των ελαστικών ή η ταχύτητα ανεφοδιασμού, καθώς η εστία του ενδιαφέροντος έχει περάσει προς την απόδοση των νέων κινητήρων τούρμπο.

Η Ρενό διατράνωσε την πεποίθησή της ότι στον αγώνα της Μαλαισίας οι κινητήρες της, με τους οποίους τρέχουν μεταξύ άλλων οι Ρεντ Μπουλ και Λότους, θα είναι έτοιμοι αφού έχουν ξεπεραστεί τα περισσότερα προβλήματα. Ωστόσο υπογράμμισε ότι η κούρσα στη Σεπάνγκ θα είναι από τις πιο απαιτητικές για τις νέες μηχανές της Φόρμουλας 1, καθώς οι δύο μεγάλες ευθείες της πίστας θα δημιουργήσουν τεράστια πίεση στους κινητήρες τούρμπο των μονοθεσίων, καθώς αυτοί θα φτάνουν τις 100.000 στροφές το λεπτό επί τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα.

Ετσι οι μήκους ενός χιλιομέτρου ευθείες θα είναι ένα από τα κρίσιμα σημεία του αυριανού γκραν πρι, όπου θα φανούν οι αντοχές των κινητήρων, ενώ και οι υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στη νότια Ινδοκίνα θα αποτελέσουν πρόσθετη πρόκληση για τους μηχανικούς.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT