Η ΔΟΕ ζητεί μποϊκοτάζ της αξιολόγησης στα σχολεία

Η ΔΟΕ ζητεί μποϊκοτάζ της αξιολόγησης στα σχολεία

1' 46" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με πυρετώδεις διεργασίες συνεχίζεται η προετοιμασία του υπουργείου Παιδείας για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Μεγάλο αγκάθι της χρονιάς αναμένεται να είναι και η αξιολόγηση που πρόκειται να αρχίσει φέτος. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι χθες η Διδασκαλική Ομοσπονδία κάλεσε τους δασκάλους και τους νηπιαγωγούς «να μην υποβάλουν φακέλους για την αξιολόγησή τους, ώστε να ακυρώσουν τις προσπάθειες του υπουργείου Παιδείας για την επιβολή της αξιολόγησης των ποσοστώσεων και των απολύσεων. Οι αποφάσεις της ΔΟΕ και της ΑΔΕΔΥ παρέχουν πλήρη κάλυψη. Δεν έχουμε τίποτε να φοβηθούμε. Η απάντησή μας πρέπει να είναι δυναμική και η άρνηση ηχηρή. Στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, η ΔΟΕ, σε συντονισμό με την ΟΛΜΕ, θα συγκεκριμενοποιήσει όλα τα αγωνιστικά βήματα τόσο για την ακύρωση της προσπάθειας εφαρμογής της αξιολόγησης όσο και του συνόλου της πολιτικής που οδηγεί στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης».

Ειδικότερα, ως προς το θέμα των ελλείψεων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ο υπουργός Ανδρέας Λοβέρδος επρόκειτο να έχει έως αργά χθες το βράδυ την πλήρη αποτύπωση των κενών ανά περιοχή, έτσι ώστε να προχωρήσει και η κατανομή των πρώτων θέσεων αναπληρωτών που θα προσληφθούν. Συνολικά, εκτιμάται ότι χρειάζονται πιστώσεις για προσλήψεις 22.500 αναπληρωτών και έχουν εξασφαλιστεί πιστώσεις για 19.500. Αρα, υπάρχει έλλειμμα 3.000 αναπληρωτών, το οποίο το υπουργείο Παιδείας θα καλύψει με μείωση των αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε διοικητικές και με ανάθεση της διδασκαλίας των μαθημάτων σε ειδικότητες που πλεονάζουν.

Από την άλλη, πάντως, η Ενωση Πληροφορικών Ελλάδος με επιστολή προς τον κ. Λοβέρδο επανέφερε το αίτημα που είχε υποβάλει πέρυσι τέτοια εποχή στον τότε υπουργό Παιδείας Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο για αύξηση των ωρών διδασκαλίας της Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο. Συγκεκριμένα, λέει ότι «τα τελευταία 15 και πλέον χρόνια πραγματοποιείται, με διάφορους τρόπους, μία διαρκής υποβάθμιση της παρεχόμενης Πληροφορικής Παιδείας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Η υποβάθμιση αυτή συνεχίστηκε πρόσφατα με τον νόμο 4186/13, όπου, πέρα από κάθε παιδαγωγική και επιστημονική λογική, αλλά και σε πλήρη αντίθεση με τις παρεμβάσεις που κατατέθηκαν στην προηγηθείσα διαβούλευση, διατηρήθηκε ως επιλογής, αντί να γίνει υποχρεωτικό, το μάθημα της Πληροφορικής στην Α΄ τάξη, μειώθηκε σε μόνο μία ώρα εβδομαδιαίας διδασκαλίας στη Β΄ τάξη και καταργήθηκε από πανελλαδικώς εξεταζόμενο στη Γ΄ τάξη».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή