ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανοδικά και το πρώτο τετράμηνο του 2017 η «Αμβυξ»

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Με τους καλύτερους οιωνούς γιορτάζει τα 100 χρόνια ζωής η «Αμβυξ», η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία διανομής ποτών στην Ελλάδα και η μεγαλύτερη ελληνικών συμφερόντων. Κι αυτό διότι το πρώτο τετράμηνο του 2017 οι πωλήσεις της εταιρείας καταγράφουν αύξηση 12% σε σύγκριση με το πρώτο τετράμηνο του 2016, ενώ εάν συμπεριληφθεί και το χαρτοφυλάκιο της Bacardi που προστέθηκε στην εταιρεία εντός του 2016, τότε η αύξηση του τζίρου φέτος είναι 45%. Στην ουσία, η εταιρεία συνεχίζει τη θετική πορεία που κατέγραψε το 2016, με τις καθαρές πωλήσεις της να διαμορφώνονται σε 54,5 εκατ. ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2016 ο κύκλος εργασιών της «Αμβυξ» αυξήθηκε κατά 10% σε σύγκριση με το 2015, ενώ συμπεριλαμβανομένης της δραστηριότητας της Bacardi (η οποία πέρυσι έκλεισε την εμπορική της εταιρεία στην Ελλάδα και τη διανομή των προϊόντων της ανέλαβε η «Αμβυξ»), ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 40% σε σύγκριση με το 2015. Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της «Αμβυξ» κ. Γιάννη Αρτινό, το 2016 η χρονιά ήταν θετική συνολικά για τον κλάδο, καθώς σημείωσε ανάπτυξη, έστω και οριακή, κατά 0,6% για πρώτη φορά από την έναρξη της οικονομικής κρίσης.

Τουριστική ώθηση

Η θετική μεταβολή οφείλεται στην ανάπτυξη των πωλήσεων στον κλάδο της εστίασης (εστιατόρια, καφέ, μπαρ κ.λπ.) συνέπεια της αύξησης του τουρισμού. Αντιθέτως, οι πωλήσεις αλκοολούχων ποτών στα σούπερ μάρκετ υποχώρησαν κατά 5,5% περίπου. Για το 2017 στόχος της διοίκησης της «Αμβυξ», σύμφωνα με όσα ανέφερε και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός της κ. Ισίδωρος Ρεβάχ, είναι να επιτευχθεί διψήφιος ρυθμός ανάπτυξης. Τούτο μπορεί να υλοποιηθεί μέσω και της ανάληψης ακόμη περισσότερων σημάτων και μάλιστα υψηλής προστιθέμενης αξίας. Ηδη, μέσα στο τρέχον έτος η εταιρεία ανέλαβε την αποκλειστική διανομή, εμπορία και το μάρκετινγκ της τεκίλας Patron, ενώ βρίσκεται σε συζητήσεις για την ανάληψη και άλλων σημάτων. Η «Αμβυξ», σύμφωνα με τη διοίκησή της, κατόρθωσε εξάλλου εν μέσω κρίσης να αυξήσει το μερίδιό της από 8% το 2009 σε 12% το 2015, ενώ το 2016, μετά και την προσθήκη του χαρτοφυλακίου της Bacardi, κατέχει μερίδιο 25%.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ