ΕΛΛΑΔΑ

Με υψηλή έκπτωση και η 6η εργολαβία του Πάτρα - Πύργος

ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΑΛΙΟΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Δεν ξέφυγε από τον «κανόνα» των υψηλών εκπτώσεων και η 6η εργολαβία του Πάτρα- Πύργος. Η εταιρία που μειοδότησε προσέφερε έκπτωση 53,40% και έτσι θα κατασκευάσει με 34,6 εκατ. ευρώ έναντι 74,3 εκατ. ευρώ που ήταν ο αρχικός προϋπολογισμός.

Προσωρινός ανάδοχος του τμήματος Κάτω Αχαΐα- Σαγαίικα, που δημοπρατήθηκε σήμερα ήταν η εταιρία GD Infrastrutture. Στο διαγωνισμός συμμετείχαν ακόμα οκτώ εταιρίες και κοινοπραξίες: δεύτερη αναδείχθηκε η ΤΕΚΑΛ- Πετρής (49,6%) και τρίτη η Ξανθάκης- ΙΝΤΕΡΚΑΤ (46,4%). Τη χαμηλότερη έκπτωση έδωσε η ΤΕΡΝΑ, με 32,6%. Tο ημιτελές τμήμα έχει μήκος 10,1 χλμ (από το 12ο έως το 23ο χλμ του δρόμου) και περιλαμβάνει τον ανισόπεδο κόμβο Κάτω Αχαΐας.

Η έκτη δημοπράτηση ακολούθησε τον κανόνα των πολύ υψηλών εκπτώσεων:

-Στο τμήμα Σαγαίικα- Βάρδα, μήκους 14,4 χλμ επικράτησε η κοινοπραξία Ξανθάκης- ΙΝΤΕΡΚΑΤ, η οποία προσέφερε έκπτωση 49,91%.

-Στο τμήμα Βάρδα- Κυλλήνη, μήκους 9 χιλιομέτρων, επικράτησε η κοινοπραξία «Τοξότης- Ομάδα Κατασκευών» με έκπτωση 50,39%.

-Στο τμήμα  Κυλλήνη-Αμαλιάδα, μήκους 10,9 χλμ, μειοδότης ήταν και πάλι η κοινοπραξία «Τοξότης- Ομάδα Κατασκευών» με έκπτωση 57,45%.

-Στο τμήμα Αμαλιάδα-Δουνέικα, μήκους 8,1 χλμ, μειοδότης ήταν η κοινοπραξία «Τοξότης- Ομάδα Κατασκευών» με έκπτωση  55,32%.

-Τέλος στο τμήμα Δουνέικα-Πύργος, μήκους 8,1 χλμ, μειοδότης ήταν η κοινοπραξία «Τοξότης- Ομάδα Κατασκευών» με έκπτωση 53,05%.

Έπεται η δημοπράτηση των τελευταίων δύο οδικών τμημάτων: Κάτω Αχαϊα- ΒΙΠΕ Πατρών (5,6 χλμ) και ΒΙΠΕ Πατρών- Μιντιλόγλι (7,6 χλμ). Ο ορίζοντας εκκίνησης των έργων δεν είναι ακόμα ορατός. Καμία από τις συμβάσεις δεν έχει ακόμα υπογραφεί και δεν θα υπογραφεί πριν εξασφαλιστεί η ένταξη του έργου στο νέο ΕΣΠΑ. Χαρακτηριστικό είναι ότι ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης δήλωνε τον Δεκέμβριο του 2015  στην Ηλεία ότι οι δημοπρατήσεις του έργου θα ολοκληρώνονταν τον Ιούνιο του 2016 και ένα έτος μετά η διαδικασία δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ