ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ

O Πάτερ Κλεομένης αντιμέτωπος με την... «Κρίση»

ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΧΑΡΜΠΗΣ

Το γλυπτό «Κρίση», που γνώρισε την οργή του πατρός Κλεομένη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: ΠΡΟ-ΒΟΛΕΣ

Σε ένα προ ημερών βίντεό του στο ΥouΤube (ένα από τα δεκάδες πια), ο επονομαζόμενος «Πάτερ Κλεομένης» καταριέται το Ισλάμ και τους «βάρβαρους» μουσουλμάνους. Προφανώς θα είναι και κατά των τζιχαντιστών. Χθες ωστόσο, ο ανοικονόμητος ιερέας –είναι άραγε αναγνωρισμένος από την Εκκλησία;– προέβη σε μια πράξη που, τελευταία, μόνο από τους θρησκευτικούς του αντιπάλους έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε: επιτέθηκε με σφυρί σε ένα έργο τέχνης. Συγκεκριμένα, προσπάθησε να καταστρέψει, με μικρή επιτυχία ευτυχώς, το έργο «Κρίση» του Τάσου Νυφαδόπουλου, το οποίο είναι τοποθετημένο επί της λεωφόρου Βουλιαγμένης. Πρόκειται για μεγάλης κλίμακας δημιουργία, η οποία απεικονίζει αλληγορικά τον άνθρωπο που χάνεται στον κυκεώνα της σύγχρονης οικονομικής και κοινωνικής κρίσης, που ταλαιπωρεί τους περισσότερους τα τελευταία χρόνια.

Σύμφωνα βέβαια με τον «Πάτερ Κλεομένη» πρόκειται απλώς για ένα «σατανιασμένο άγαλμα της νέας εποχής, μασονικό». Προφανώς όσο «σατανιασμένα» είναι τα ΑΤΜ τραπεζών, τα μαγαζιά μουσουλμάνων ή το γήπεδο του Ολυμπιακού (!) για να αναφέρουμε μόνο μερικά από τα μέρη, όπου ο ρασοφόρος επιτέθηκε με κατάρες, φτυσιές και σταυρούς εν είδει ροπάλου, συνοδευόμενος σε κάποιες περιπτώσεις και από άλλους «πιστούς». Αξίζει, όμως, τον κόπο να ασχολούμαστε; Κάποιοι λένε πως πρόκειται απλώς για τρολ, όπως αυτά τα εκατοντάδες των social media, τα οποία άλλωστε αναπαράγουν και διαδίδουν τα κατορθώματα και του συγκεκριμένου. Αυτό που πρέπει στην πραγματικότητα να αναρωτηθούμε είναι τι τρέφει και αναδεικνύει άτομα σαν τον «Πάτερ Κλεομένη». Η δημοσιότητα; Η βαρβαρότητα της εποχής; Αν πάντως ρίξει κανείς μια ματιά στο πλήθος των υποστηρικτών του στο ΥouΤube, ίσως αρχίσει και να τρομάζει...

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ