ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε πτώση η αγορά καλλυντικών λόγω προσφορών

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Με οριακή αύξηση των πωλήσεων και πτώση της καθαρής κερδοφορίας έκλεισε το 2016 για την Beiersdorf Hellas, τη θυγατρική του γερμανικού ομίλου, γνωστού κυρίως για τα προϊόντα Nivea. To 2017, σύμφωνα με την εικόνα που υπάρχει έως τώρα για το εννεάμηνο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου, οι επιδόσεις της εταιρείας στην Ελλάδα αναμένεται να διαμορφωθούν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, παρά το γεγονός ότι συνολικά η κατηγορία των προϊόντων προσωπικής φροντίδας υποχωρεί κατά περίπου 4%.

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες ο κ. Θεόδωρος Πουλόπουλος, επικεφαλής της Beiersdorf Hellas, σε συνέντευξη Τύπου, η εταιρεία πραγματοποίησε το 2016 πωλήσεις 43,3 εκατ. ευρώ έναντι 43,1 το 2015, αύξηση δηλαδή 0,4%. Τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν στα 3,2 εκατ. ευρώ καταγράφοντας μείωση 6,4% σε σύγκριση με το 2015. Πάντως, το περιθώριο κέρδους προ τόκων και φόρων διατηρήθηκε και το 2016 σε ικανοποιητικά επίπεδα, στο 11,2%.

Το 82,2% των πωλήσεων της Beiersdorf Hellas πραγματοποιείται στην Ελλάδα, το 10% στο Ισραήλ και περίπου το 6% στην Κύπρο. Το 2016 έγιναν κάποιες πωλήσεις στη Μάλτα, οι οποίες δεν θα επαναληφθούν το 2017. Το 70% των πωλήσεων στην εγχώρια αγορά πραγματοποιείται μέσω των σούπερ μάρκετ, ενώ το 12% μέσω των φαρμακείων.

Η οριακή μείωση του τζίρου της εταιρείας το 2016, αλλά και το γεγονός ότι συνολικά η αξία πωλήσεων υποχωρεί με 4% οφείλεται, σύμφωνα με τον κ. Πουλόπουλο, αφενός στη μείωση της ζήτησης, αφετέρου στις πολύ μεγάλες προωθητικές ενέργειες. Ερωτηθείς σχετικά, ο ίδιος έκανε λόγο για εντονότατες πιέσεις που ασκούνται από το οργανωμένο λιανεμπόριο (σούπερ μάρκετ) για τη διενέργεια προσφορών σχεδόν σε μόνιμη βάση. Τέλος, κληθείς να απαντήσει εάν η εταιρεία σκοπεύει να ξανανοίξει εργοστάσιο στην Ελλάδα (έκλεισε το 2003) δήλωσε ότι δεν υπάρχει κάποια σχετική ανακοίνωση από τον όμιλο.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ