ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διπλασιάστηκαν οι ψηφιακές επισκέψεις στον ελληνικό τουρισμό

ΗΛΙΑΣ ΜΠΕΛΛΟΣ

Ξεπέρασαν τα 11 εκατομμύρια, σχεδόν διπλάσια από πέρυσι,  τα άτομα τα οποία επισκέφτηκαν τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης της MarketingGreece κατά το πρώτο δίμηνο του έτους αντανακλώντας τόσο την αύξηση της διεθνούς διείσδυσης του έργου που επιτελεί για την προβολή της χώρας όσο και το κλιμακούμενο ενδιαφέρον των ξένων να επισκεφτούν την Ελλάδα.

Είναι δε αξιοσημείωτο πως αγορές όπως η αμερικανική εμφανίζουν το διάστημα Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου αύξηση επισκεπτών της τάξης του 60% ενώ οι γερμανοί επισκέπτες είναι κατά 50% περισσότεροι. Η πλατφόρμα discovergreece.com που αποτελεί το βασικό «όχημα» της Marketing Greece στο διαδικτυακό περιβάλλον και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης εν γένει δέχτηκε επίσης επισκέπτες από τον Καναδά αυξημένους κατά 117% και από την Ελβετία κατά 77%. Παραδοσιακές αγορές όπως η Αγγλία και η Γαλλία εμφανίζουν επίσης αυξημένους επισκέπτες τα ψηφιακά μέσα της MarketingGreece αν και με ηπιότερους ρυθμούς. Συνολικά τα ψηφιακά μέσα της εταιρείας στο πρώτο δίμηνο εμφάνισαν αύξηση επισκεπτών της τάξης του 90% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2017 στους 11.433.655 μοναδικούς χρήστες.

Τα παραπάνω δημιουργούν εύλογες προσδοκίες για βελτίωση των ποιοτικών χαρακτηριστικών της ζήτηση για τον ελληνικό τουρισμό που είναι και ένας από τους κύριους στόχους της Marketing Greece. Αυτά πρόεκυψαν μεταξύ άλλων κατά την παρουσίαση του προγράμματος δράσεων και των στόχων της MarketingGreece για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στις ξένες αγορές και στο εσωτερικό της χώρας, ενόψει της νέας σεζόν που έκανε την Πέμπτη η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας, Ιωάννα Δρέττα. Η Marketing Greece είναι μια συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και αποστολή της είναι να υποστηρίζει την υλοποίηση της ενιαίας εθνικής τουριστικής στρατηγικής, συμπληρωματικά και σε συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς.

«Στοχεύουμε στην ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με απώτερο στόχο την προσέλκυση υψηλότερου εισοδηματικού επιπέδου επισκεπτών, καθώς και τη διάχυση του εισερχόμενου ταξιδιωτικού ρεύματος σε μεγαλύτερη περίοδο και περισσότερους προορισμούς», τόνισε η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece.

Εξειδικεύοντας τις προτεραιότητες της εταιρείας, επεσήμανε ότι θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στην προώθηση τουριστικών προϊόντων της χώρας με υπάρχουσα ή και ανερχόμενη δυναμική, στην προβολή προορισμών, με βάση το επίπεδο των υποδομών και την προσβασιμότητα, στην εμβάθυνση σε ποιοτικά στοιχεία των επισκεπτών, για ουσιαστικότερη στόχευση βασικών και αναδυόμενων αγορών και στην ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού με ενέργειες προώθησης που θα απευθύνονται στον Έλληνα ταξιδιώτη.

Παράλληλα αναφέρθηκε στην story telling πλατφόρμα προώθησης ταξιδιωτικών εμπειριών για digital influencers και Blogrotters, η οποία φέτος εστιάζει στον γαστρονομικό πλούτο της Ελλάδας. Με concept “BITE – SIZED GREECE” το Blogtrotters προσκαλεί travel bloggers, instagrammers και vloggers να εξερευνήσουν και να ανακαλύψουν την ταυτότητα των ελληνικών προορισμών μέσα από τη γαστρονομία τους.

Επίσης η Ι. Δρέττα έκανε έναν απολογισμό δράσεων του περασμένου έτους στον οποίο και ξεχώρισε το πρόγραμμα δημοσιότητας που σχεδίασε και υλοποίησε το διεθνές δίκτυο δημοσίων σχέσεων της εταιρείας, από το οποίο προέκυψαν συνολικά 1607 έντυπα και ηλεκτρονικά δημοσιεύματα σε διεθνή ΜΜΕ.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ