ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αυξήσεις πωλήσεων και κερδών για Κρι Κρι το πρώτο εξάμηνο

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Η αύξηση των σημείων πώλησης παγωτού, η τοποθέτηση στην αγορά νέου στραγγιστού γιαουρτιού και η περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών προκάλεσαν νέες υψηλές επιδόσεις για τις πωλήσεις και τα κέρδη της Κρι Κρι.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών γαλακτοβιομηχανία από τις Σέρρες, ο κύκλος εργασιών της κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018 ανήλθε σε 50,99 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 23,18% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2017 (41,19 εκατ. ευρώ). Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 7,36 εκατ. ευρώ από 4,90 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2017, καταγράφοντας αύξηση 48,16%. Τα λειτουργικά κέρδη της εισηγμένης ανήλθαν σε 11,7 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2018, σημειώνοντας αύξηση 42,5% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2017.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις παγωτού αυξήθηκαν κατά 25% και διαμορφώθηκαν σε 16,46 εκατ. ευρώ, έναντι 12,16 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2017. Καθοριστική ήταν η συμβολή της προσθήκης χιλίων και πλέον νέων σημείων πώλησης των παγωτών Κρι Κρι στη λεγόμενη μικρή λιανική (περίπτερα και μίνι μάρκετ) όσο και η ενίσχυση της παρουσίας των προϊόντων της στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με την εταιρεία, τα παγωτά Κρι Κρι διατηρούν τη δεύτερη θέση στη σχετική αγορά ως προς τον όγκο με μερίδιο 15,5% (σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς Nielsen τον Ιούλιο του 2018).

Οι πωλήσεις γαλακτοκομικών προϊόντων –κυρίως γιαουρτιού– αυξήθηκαν κατά 24,1% το πρώτο ήμισυ του 2018 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017, καθώς διαμορφώθηκαν σε 34,42 εκατ. ευρώ έναντι 27,75 εκατ. ευρώ πέρυσι. Ειδικά στην ελληνική αγορά οι πωλήσεις γιαουρτιού ανήλθαν σε 20,31 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 16,3%, με το βάρος να δίνεται στην κατηγορία των στραγγιστών. Σύμφωνα με την εταιρεία το μερίδιό της στην ελληνική αγορά γιαουρτιού διαμορφώθηκε σε 15,2%, γεγονός που την κατατάσσει στη δεύτερη θέση, ενώ κατέχει την πρώτη θέση στα παιδικά γιαούρτια με μερίδιο 39%.

Οι εξαγωγές της εταιρείας, σύμφωνα με την εξαμηνιαία οικονομική της έκθεση, αντιστοιχούν πλέον στο 33,3% των συνολικών πωλήσεών της, παρουσιάζοντας αύξηση 45,8%. Στην κατηγορία των γαλακτοκομικών οι πωλήσεις της Κρι Κρι στο εξωτερικό ανήλθαν σε 14,11 εκατ. ευρώ έναντι 10,28 εκατ. ευρώ πέρυσι, ενώ στην κατηγορία του παγωτού οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 2,88 εκατ. ευρώ από 1,37 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2017.

Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους η Κρι Κρι αναμένεται να έχει ολοκληρώσει τις επενδύσεις της ύψους 18 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση του εργοστασίου γιαουρτιού.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ