ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα πλατφόρμα από Vodafone στη συνδρομητική τηλεόραση

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ

Η νέα Vodafone TV είναι μια υπηρεσία που παρέχεται αποκλειστικά μέσω Διαδικτύου (IPTV). Οπως τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας Χάρης Μπρουμίδης (φωτ.), το μέλλον της τηλεόρασης πλέον είναι συνυφασμένο με το Ιντερνετ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Mε στόχο την αύξηση του μεριδίου της στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, η Vodafone ανακοίνωσε τη νέα Vodafone TV. Πρόκειται για ανανεωμένη υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης που βασίζεται στην περισσότερο εξελιγμένη τεχνολογική πλατφόρμα που ανέπτυξε ο όμιλος Vodafone. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα, σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, σήμερα αξιοποιείται από τρεις θυγατρικές της στον πλανήτη (Ελλάδα, Νέα Ζηλανδία, Ισπανία) και στόχος της μητρικής εταιρείας είναι να διαδοθεί σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος.

Η νέα Vodafone TV είναι υπηρεσία που παρέχεται αποκλειστικά μέσω Διαδικτύου (IPTV). Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Vodafone Ελλάδος Χάρη Μπρουμίδη, το μέλλον της τηλεόρασης πλέον είναι συνυφασμένο με το Διαδίκτυο. «Το Ιντερνετ έχει κυριαρχήσει – κι έτσι θα κυριαρχήσει και η IP τηλεόραση, η ιντερνετική τηλεόραση, έναντι άλλων παραδοσιακών μορφών μετάδοσης», είπε χαρακτηριστικά. Ο ίδιος εξήγησε ότι η «ιντερνετική εμπειρία» παρέχει άλλες δυνατότητες, προσφέροντας μεγαλύτερη διάδραση ανάμεσα στον χρήστη και στο περιεχόμενο και ότι αυτό είναι κάτι που διακρίνεται ήδη στις νεότερες γενιές.

Η νέα υπηρεσία της Vodafone είναι επίσης ανεξάρτητη του παρόχου σύνδεσης στο Διαδίκτυο. Μπορεί δηλαδή να αξιοποιηθεί τόσο από πελάτες της Vodafone όσο και από πελάτες ανταγωνιστών της (Cosmote, Wind, Forthnet), αρκεί βεβαίως να διαθέτουν σύνδεση στο Διαδίκτυο, με ταχύτητα μετάδοσης μεγαλύτερη από 6 Mbps. Η νέα Vodafone TV, ωστόσο, απαιτεί ειδικό τερματικό εξοπλισμό (set-top box) που συνδέεται στον δρομολογητή (router) του πελάτη. Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ. Μπρουμίδη, η Vodafone επέλεξε στρατηγικά στην παρούσα συγκυρία να ελέγχει η ίδια το περιεχόμενο που προσφέρει και διαθέτει στους πελάτες της. Πάντως, πολύ εύκολα μπορεί η σχετική υπηρεσία να καταστεί μια «over the top» υπηρεσία, αντίστοιχη με εκείνη της Netflix, δηλαδή να μην απαιτεί ειδικό εξοπλισμό.

Στόχος της Vodafone στην Ελλάδα είναι η αύξηση της παρουσίας της στη συνδρομητική τηλεόραση. Η εταιρεία αναφέρει ότι κατέχει μερίδιο της τάξης του 10%. Διαθέτει 100.000 πελάτες σε σύνολο 1,1 εκατ. συνδρομητές (νοικοκυριά). Η διείσδυση, επομένως, ανέρχεται στο 26% των ελληνικών νοικοκυριών και υστερεί τόσο έναντι της Βόρειας Ευρώπης όσο και της Νότιας Ευρώπης. Για παράδειγμα, στην Ισπανία η διείσδυση ανέρχεται στο 39%, ενώ στην Πορτογαλία ξεπερνά το 80%. Ο πρόεδρος της Vodafone δεν απέκλεισε τα επόμενα χρόνια η συνδρομητική τηλεόραση να φθάσει σε 1,5 ή και 2,0 εκατομμύρια νοικοκυριά, φθάνοντας δηλαδή στο 50% των ελληνικών νοικοκυριών.

Τέλος, ερωτηθείς για την πορεία εξαγοράς της Forthnet, o κ. Μπρουμίδης ανέφερε ότι η διαδικασία συνεχίζεται. Οι ενδιαφερόμενοι, όπως είπε, τώρα πραγματοποιούν τον οικονομικό και νομικό έλεγχο της επιχείρησης (due dilligence), αλλά άφησε θολό τον χρόνο υποβολής των δεσμευτικών προσφορών.

Tα πακέτα ξεκινούν από 11,90 ευρώ και φθάνουν στα 21,90 ευρώ (full pack). Ειδικά για φοιτητές η Vodafone προσφέρει ένα πακέτο που περιλαμβάνει ταινίες και αθλητικό περιεχόμενο αντί 9,40 ευρώ.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ