Φλόριντα με αύρα… σελέμπριτι

Φλόριντα με αύρα… σελέμπριτι

37" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Έως 22/10/2019

Η έκθεση «See and Be Seen: Picturing Notoriety»  στο Norton Museum of Art διερευνά το φαινόμενο της δημόσιας έκθεσης από τις αρχές του 19ου αιώνα έως σήμερα.

«Στο μέλλον όλοι θα είναι παγκοσμίως γνωστοί για 15 λεπτά», είχε πει ο Άντι Γουόρχολ στα ’60s και στην εποχή των social media έγινε πραγματικότητα.

Ωστόσο πάντοτε υπήρχαν διασημότητες που το κοινό ήθελε να θαυμάζει, να κουτσομπολεύει, αλλά και να… μιμείται, είτε τις έβλεπε σε φωτογραφίες, είτε σε περιοδικά, είτε στο Instragram.

Στα 50 έργα που εκτίθενται ο επισκέπτης θα δει εικόνες των Jackie Kennedy, Μarilyn Monroe, Βασίλισσας Βικτωρίας, αφίσες του Henri de Toulouse-Lautrec, έργα του Andy Warhol, φωτογραφίες της Annie Leibovitz, κ.ά.

Όλα δείχνουν πώς εκφράζεται και ορίζεται η διασημότητα σε διαφορετικές εποχές. norton.org

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή