ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Μανώλης Μαρκόπουλος: Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου

ΠΑΓΩΝΑ ΛΑΨΑΤΗ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: ΦΩΝΕΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Άνθρωποι της ταξιδιωτικής βιομηχανίας από την Ελλάδα και το εξωτερικό τοποθετούνται απέναντι στην πρωτοφανή κρίση.

«Στη Ρόδο τα ξενοδοχεία δουλεύουν στην πλειονότητά τους με πρακτορεία. Όχι ότι δεν γίνονται απευθείας κρατήσεις, αλλά είναι ένα περιορισμένο κομμάτι της εδώ ξενοδοχειακής αγοράς. Οι επιχειρηματίες αυτοί προτείνουν τώρα στους ταξιδιώτες να μεταφέρουν τις ημερομηνίες της κράτησής τους, ώστε ούτε οι ίδιοι να χρειαστεί να επιστρέψουν μέρος των χρημάτων που έχουν λάβει ούτε οι πελάτες να χάσουν κάτι – εξαρτάται φυσικά από τους όρους που έχει υπογράψει κάποιος στο συμβόλαιο κράτησης με το ξενοδοχείο.

»Δεν ξέρουμε ποιο είναι το σενάριο της επόμενης μέρας. Ούτε πριν από ενάμιση μήνα φανταζόμασταν ότι θα ζήσουμε όλα όσα ζούμε σήμερα. Για τα δικά μας δεδομένα η τουριστική σεζόν άνοιγε στις 29 Μαρτίου, ήταν η μέρα που περιμέναμε τις πρώτες πτήσεις τσάρτερ. Οι πελάτες μας, όπως γνωρίζετε, προέρχονται κυρίως από το εξωτερικό –  Άγγλοι, Γερμανοί, Ιταλοί, Σκανδιναβοί και Ισραηλινοί. Οι Έλληνες δεν θα πεταχτούν στη Ρόδο για ένα Σαββατοκύριακο.


Υπό κανονικές συνθήκες, η Ρόδος θα είχε υποδεχθεί τους πρώτους επισκέπτες της σεζόν... (Φωτογραφία: ΚΛΑΙΡΗ ΜΟΥΣΤΑΦΕΛΛΟΥ)


»Είμαστε έτοιμοι για δουλειά, όποια στιγμή συμβεί αυτό, για το καλό των επιχειρήσεών μας, των ανθρώπων που εργάζονται σε αυτές και φυσικά της τοπικής κοινωνίας. Δυστυχώς, δεν γνωρίζουμε πότε θα επιστρέψουμε σε μια κανονικότητα, διότι δεν εξαρτάται από εμάς. Θεωρώ πάντως ότι, όταν δεν θα ισχύουν πλέον οι απαγορεύσεις, θα είναι ασφαλές να ταξιδεύουμε. Ο κόσμος θα έχει ανάγκη να βγει, να μετακινηθεί. Σκεπτόμενοι αισιόδοξα, πιστεύουμε ότι θα υπάρξει εξωστρέφεια. Αυτό που περισσότερο μας απασχολεί είναι το κατά πόσο θα έχουν πληγεί τα εισοδήματα όλων, αλλά και τι υπόλοιπα αδειών θα έχουν οι ταξιδιώτες, για να μπορέσουν να υλοποιήσουν τα ταξίδια τους. Σε κάθε περίπτωση, θεωρούμε ότι αυτός που θα θέλει να ταξιδέψει θα το κάνει έστω και για λιγότερες ημέρες ή με πιο χαμηλό budget».
 

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ