«Αγκαλιά» με το τρόπαιο της F1 ο Φερνάντο Αλόνσο

«Αγκαλιά» με το τρόπαιο της F1 ο Φερνάντο Αλόνσο

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το αυριανό γκραν πρι της Βραζιλίας βρίσκει την Ισπανία στο… πόδι! Ενας δικός τους άνθρωπος, ο Φερνάντο Αλόνσο, ετοιμάζεται να περάσει στην ιστορία της F1, ως ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής. Και αυτό θα γίνει εάν βρεθεί στο πόντιουμ μετά τον αγώνα, ακόμα και αν ο Κίμι Ραϊκόνεν νικήσει σε όλα τα γκραν πρι που απομένουν.

Ο 24χρονος πιλότος από το Οβιέδο εμφανίζεται αισιόδοξος πως θα τα καταφέρει. «Είμαι πολύ κοντά στο πρωτάθλημα, αλλά προσεγγίζω τον αγώνα όπως όλους τους άλλους αγώνες. Είμαι χαρούμενος και περήφανος που έχω τη δυνατότητα να γίνω ο νεαρότερος παγκόσμιος πρωταθλητής, αλλά αυτό δεν αποτελεί ένα επιπλέον κίνητρο για μένα. Το μέγιστο για έναν αθλητή είναι να είναι ο κορυφαίος στο άθλημά του και το να είσαι ο κορυφαίος στην F1 είναι ο μεγαλύτερος στόχος για κάθε πιλότο», τόνισε χαρακτηριστικά.

Σε εγρήγορση βρίσκεται και η ομάδα του. Στην πίστα του Ιντερλάγκος, η Renault θα προχωρήσει σε σημαντικές βελτιώσεις στον κινητήρα και στα αεροδυναμικά βοηθήματα. Τα μονοθέσια θα χρησιμοποιήσουν την τελευταία έκδοση του V10RS25.

O δεύτερος της κατάταξης, Κίμι Ραϊκόνεν φέρεται αποφασισμένος να διεκδικήσει τον τίτλο μέχρι το τέλος. «Απομένουν τρεις αγώνες για τη λήξη του πρωταθλήματος και η νίκη είναι το μοναδικό πράγμα που θέλω. Θα πιέσω όσο μπορώ για να πάρω όσο περισσότερους βαθμούς γίνεται τόσο για το πρωτάθλημα οδηγών όσο και γι’ αυτό των κατασκευαστών. Στο Ιντερλάγκος υπάρχουν περιθώρια για προσπεράσματα, οπότε περιμένουμε ότι θα γίνει συναρπαστικός αγώνας», δήλωσε ο Φινλανδός της ΜcLaren/Μercedes.

Στη Ferrari ευελπιστούν σε μια καλή εμφάνιση, αφού ο στόχος, πλέον, είναι η κατάκτηση της τρίτης θέσης στους κατασκευαστές. O Ρούμπενς Μπαρικέλο αναμένεται, λόγω καταγωγής, ν’ αποσπάσει αρκετά χειροκροτήματα, αλλά πολύ δύσκολα θα διακριθεί. Τα μονοθέσια θα φορέσουν ένα νέο τύπο ελαστικού της Bridgestone.

H πίστα του Ιντερλάγκος είναι στενή, δεν έχει καλή ροή και θεωρείται η πιο ανώμαλη του κόσμου, αφού έχει πολλές λακκούβες, οι οποίες δεν αφήνουν το μονοθέσιο να συμπεριφερθεί σωστά. Οι οδηγοί, επειδή ακολουθούν αντίθετη φορά από αυτήν των δεικτών του ρολογιού, καταπονούνται αρκετά στον αυχένα. Αυτό παρατηρείται ιδιαίτερα στις αριστερές στροφές πριν από την ευθεία.

Το πιο απαιτητικό μέρος της πίστας είναι στο σημείο όπου οι οδηγοί επιβραδύνουν για το «Senna-S», όπου εύκολα μπορεί να μπλοκάρει το μπροστινό μέρος. H πιο ευχάριστη στροφή είναι η γρήγορη δεξιά, «Ferra Dura», πριν από τις πρώτες δεξιές φουρκέτες, εκεί όπου πέρσι ο Μίχαελ Σουμάχερ είχε ένα ατύχημα, στα δοκιμαστικά του Σαββάτου.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή