ΣΤΗ ΣΕΝΤΡΑ

2' 18" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ακομα προσπαθώ να καταλάβω γιατί η κλήρωση του νέου πρωταθλήματος έγινε στο Ηράκλειο της Κρήτης. Η Κρήτη είναι ένα καταπληκτικό μέρος – το νησί με τους ωραιότερους Ελληνες. Είναι ένας έξοχος τουριστικός προορισμός, σε ανανεώνει και με τις ρακές σού καθαρίζει το μυαλό.

Αν οι υπευθυνοι του ελληνικού ποδοσφαίρου πήγαιναν στην Κρήτη για να μείνουν καμιά εβδομάδα, θα έλεγα ότι πολύ καλά έκαναν: θα γυρνούσαν πιο δυνατοί, θα γνωρίζονταν όλοι καλύτερα, θα γίνονταν περισσότερο φίλοι, θα συζητούσαν και κάνα δυο-τρεις ιδέες για να γίνει το πρωτάθλημα καλύτερο – το λέω πολύ σοβαρά.

Ενα απο τα προβλήματα του ελληνικού ποδοσφαίρου είναι ότι οι άνθρωποι που το διοικούν δεν βρίσκονται μεταξύ τους γιατί κάνουν ένα σωρό άλλες δουλειές. Αν συνδύαζαν την κλήρωση με διακοπές γνωριμίας θα είχαν κάνει μια σωστή κίνηση, αλλά αυτοί, την Πέμπτη, μόλις τελείωσε η διαδικασία, το έβαλαν στα πόδια και έκαναν αγώνα δρόμου για το ποιος θα φτάσει πρώτος στο αεροδρόμιο: το γιατί πήγαν στο Ηράκλειο παραμένει μυστήριο.

Οπωσ μυστηριο παραμένει και το γιατί δεν υπήρξε καμία πρόνοια για να αποφευχθεί το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό την πρώτη αγωνιστική. Σε κανένα σοβαρό πρωτάθλημα δεν υπάρχει ανάλογο ματς τόσο νωρίς, για έναν κυρίως λόγο: γιατί οι διοργανωτές ξέρουν να προστατεύουν το προϊόν τους.

Το ντερμπι του ΠΑΟ με τον Ολυμπιακού είναι ένα από τα λίγα ενδιαφέροντα ματς στο ελληνικό πρωτάθλημα. Στις 25 Αυγούστου που θα διεξαχθεί θα δούμε σε αυτό δύο ανέτοιμες ομάδες, «σκοτωμένες» από τα φιλικά της προετοιμασίας, ασύνδετες και ακόμα ασχημάτιστες: το πιο πιθανό είναι η εμφάνισή τους να προκαλέσει στο κοινό (που δεν πολυσκοτίζεται για λεπτομέρειες) την απόλυτη βεβαιότητα ότι αυτό που θα δούμε κι εφέτος στο πρωτάθλημα θα είναι η γνωστή σούπα.

Επιπλεον ένα ντέρμπι τόσο νωρίς δείχνει και πόσο αδιαφορούν οι διοργανωτές για τον τηλεοπτικό χορηγό τους, που λέγεται Νεα Ελληνική Τηλεόραση. Η δημόσια τηλεόραση πλήρωσε εφέτος στον Ολυμπιακό και τον ΠΑΟ πάνω από 8 εκατομμύρια ευρώ για να εξασφαλίσει τα παιγνίδια τους.

Τα δυο μεταξυ τους ντέρμπι ήταν αυτά στα οποία προσδοκούσε διαφημιστικά έσοδα, που θα δικαιολογούσαν το τεράστιο έξοδο. Το πρώτο από τα δύο ντέρμπι «κάηκε» τον Αύγουστο: αυτό το μήνα η διαφημιστική αγορά είναι νεκρή καθώς ακόμα δεν έχει γυρίσει ο κόσμος από τις παραλίες.

Τουλαχιστον στη Σούπερ Λίγκα ας εκμεταλλευτούν το γεγονός επικοινωνιακά. Αν βάλουν το ματς το Σάββατο το βράδυ, μόνο του, μπορεί η εικόνα του παραδοσιακού αυτού παιγνιδιού να γίνει ένα είδος φαντασμαγορικής έναρξης του νέου πρωταθλήματος: αν η νέα Σούπερ Λίγκα ήταν βιβλίο το ντέρμπι της πρώτης αγωνιστικής θα μπορούσε να είναι ένα καλαίσθητο εξώφυλλο από αυτά που τραβάνε στα βιβλιοπωλεία το μάτι του αναγνώστη.

Το ντερμπι ως ένα μοναδικό ματς πρεμιέρας θα μπορούσε να πλασαριστεί σαν ένα είδος νέας αρχής, την οποία σημειωτέον όλοι προσδοκούν κι έχουν ανάγκη. Να δούμε αν θα το καταλάβουν…

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή