Η «βασίλισσα» Μόντσα υποδέχεται τα μονοθέσια της F1

Η «βασίλισσα» Μόντσα υποδέχεται τα μονοθέσια της F1

1' 34" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η «La Pista Magica» -η μαγική πίστα- όπως αποκαλείται, Μόντσα, ανοίγει τις πύλες της στην F1, για τον 13ο αγώνα της φετινής σεζόν και τελευταίο επί ευρωπαϊκού εδάφους. Οδηγοί και μηχανικοί βρίσκονται ήδη σε θέση εκκίνησης, το μεσημέρι (15.00) θα διεξαχθούν οι κατατακτήριες δοκιμές, ενώ ο θόρυβος από τις κόρνες και τις φωνές των Ιταλών «τιφόζι» αναμένεται να υποσκελίσουν τον ήχο των κινητήρων!

Ολη την εβδομάδα οι μηχανικοί δούλευαν νυχθημερόν, αφού γνωρίζουν ότι πρέπει να προσαρμόσουν τα μονοθέσια στις απαιτήσεις του αγώνα. Φρένα, λάστιχα και κινητήρες καταπονούνται ιδιαίτερα, ενώ τα οχήματα ρυθμίζονται έτσι ώστε να έχουν πολύ χαμηλή κάθετη δύναμη.

Αυτοκίνητα και οδηγοί περνούν δύσκολες στιγμές. Τα πιο δύσκολα κομμάτια είναι το «Βαριάντε ντελ Ρετιφίλο» και το «Βαριάντε ντέλα Ρότζια». Η στροφή στο «Λέσμο» είναι αρκετά στρωτή, έχει πρόσφυση και οι οδηγοί την παίρνουν με τετάρτη ταχύτητα στο κιβώτιο.

Στο «Βαριάντε Ασκάρι» οι πιλότοι οδηγούν με τα ακροδάχτυλα. Η δεξιά και η αριστερή στροφή γίνεται με τέρμα γκάζι, όταν έχουν καινούργια ελαστικά, αλλά ακολουθούν οι λακκούβες στην «Παραμπόλικα», όπου δέχονται βροχή χτυπημάτων, λόγω της υψηλής ταχύτητας και πέφτουν στα φρένα. Στη συνέχεια βγαίνουν στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού, όπου τα μονοθέσια αναπτύσσουν τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 350 χλμ…

Τις περισσότερες νίκες στο ιταλικό γκραν πρι έχει η Ferrari με 17, ενώ η πρωτιά στους οδηγούς ανήκει στον Μίχαελ Σουμάχερ με πέντε επιτυχίες. Για τη «σκουντερία» κάνει ντεμπούτο, στα 36 του χρόνια, ο Τζιανκάρλο Φισικέλα, ο οποίος τις τελευταίες ημέρες θα πρέπει να… κοιμάται με το τιμόνι της F60, για να το μάθει. «Είναι αλήθεια ότι μου τύπωσαν το τιμόνι. Μου μετακίνησαν μερικά γράμματα, χρώματα για να τα βάλω όπως θέλω. Είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που είχα στη Force India, και όχι μόνο για το KERS», είπε χαρακτηριστικά.

Στη Renault, τέσσερις μήνες μετά την απόφαση της ομάδας να καταργήσει το σύστημα KERS, καθώς επηρέαζε αρνητικά την αεροδυναμική συμπεριφορά του μονοθεσίου, το επαναφέρουν!

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή