Ηλεκτροκίνηση χωρίς… πρίζα

Ηλεκτροκίνηση χωρίς… πρίζα

Με επαναστατική υβριδική τεχνολογία η τέταρτη γενιά του Nissan X-Trail

2' 21" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Nissan ανοίγει το επόμενο «κεφάλαιο» στην γκάμα των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της με την ευρωπαϊκή πρεμιέρα του ολοκαίνουργιου X-Trail τέταρτης γενιάς. Κεντρικό στοιχείο στην απήχησή του στις τρεις προηγούμενες γενιές ήταν το ξεχωριστό στυλ, που προβάλλει μια καθησυχαστική αίσθηση στιβαρότητας, χωρίς να είναι επιθετικό.

Το νέο X-Trail είναι το δεύτερο μοντέλο της Nissan που εξοπλίζεται με το καινοτόμο σύστημα μετάδοσης κίνησης e-POWER, μια μοναδική προσέγγιση ηλεκτροκίνησης που προσφέρει την αίσθηση οδήγησης EV, χωρίς την ανάγκη φόρτισης σε πρίζα. Το σύστημα e-POWER του νέου X-Trail αποτελείται από μπαταρία υψηλής απόδοσης και σύστημα μετάδοσης κίνησης ενσωματωμένα με βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου μεταβλητής σχέσης συμπίεσης, γεννήτρια ισχύος, μετατροπέα και μπροστινό ηλεκτροκινητήρα 150 kW. Αυτό το μοναδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης σημαίνει ότι η ισχύς στους τροχούς προέρχεται μόνο από έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος έχει ως αποτέλεσμα την άμεση, γραμμική απόκριση στο γκάζι, με την τελική ισχύ του συστήματος να φθάνει τους 213 ίππους στην έκδοση e-4ORCE.

Δεδομένου ότι το 70% του χρόνου οδήγησης είναι πιθανό να δαπανηθεί σε προαστιακές περιοχές, η Nissan ανέπτυξε ένα πεντάλ που ονομάζεται e-Pedal Step. Σχεδιασμένο για να εξομαλύνει την επαναλαμβανόμενη καταπόνηση από την αστική οδήγηση, όπου ο οδηγός κινεί συχνά το πόδι του ανάμεσα στο γκάζι και το φρένο, το e-Pedal Step επιτρέπει στους οδηγούς να επιταχύνουν και να φρενάρουν χρησιμοποιώντας μόνο το γκάζι.

Ηλεκτροκίνηση χωρίς… πρίζα-1
Η Νissan ανέπτυξε το σύστημα e-Pedal Step, που επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει και να φρενάρει χρησιμοποιώντας μόνο το γκάζι.

Εκτός από την έκδοση e-POWER, το X-Trail θα είναι διαθέσιμο και με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του 1,5 λίτρου, με ισχύ 163 ίππους και 300 Nm ροπής.

Νέα υλικά υψηλής ποιότητας κυριαρχούν στην καμπίνα που προσφέρει μοντέρνα σχεδίαση και πρακτικότητα σε κάθε διάσταση. Για να διευκολυνθεί η φόρτωση αντικειμένων, η εγκατάσταση παιδικού καθίσματος ή η άνεση στο αυτοκίνητο, η πρόσβαση στα καθίσματα της δεύτερης σειράς είναι πλέον ακόμη πιο εύκολη, λόγω των θυρών των πίσω επιβατών που ανοίγουν σχεδόν στις 90 μοίρες. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων χωρίζεται σε διαμόρφωση 60:40, ενώ υπάρχει μια κεντρική «καταπακτή», ώστε αντικείμενα όπως πέδιλα του σκι, να μεταφέρονται εύκολα χωρίς να χρειάζεται να πέσει κανένα τμήμα της δεύτερης σειράς καθισμάτων. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορεί επίσης να μετακινηθεί προς τα εμπρός για να μεγιστοποιήσει τον χώρο του πορτ μπαγκάζ και να επιτρέψει την εύκολη πρόσβαση στην τρίτη σειρά καθισμάτων (στη διαμόρφωση 7 θέσεων).

Οταν τα δύο πίσω καθίσματα δεν χρησιμοποιούνται, ο χώρος του πορτ μπαγκάζ που προκύπτει τοποθετεί το X-Trail μεταξύ των κορυφαίων στην κατηγορία του, με συνολική χωρητικότητα 585 λίτρων.

Η μεγαλύτερη, υψηλότερης ανάλυσης οθόνη 12,3 ιντσών του Nissan Connect είναι μια ψηφιακή πύλη στις ρυθμίσεις πλοήγησης, ψυχαγωγίας και των λειτουργιών του οχήματος και είναι συμβατή τόσο με το Android Auto όσο και με το Apple CarPlay, όπου στο τελευταίο διατίθεται ασύρματη σύνδεση.

Οι τιμές του νέου Nissan X-Trail ξεκινούν από τις 38.590 ευρώ (υβριδική έκδοση 1,5 lt 163 ίππων, εξοπλισμού N-Connecta).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή