Το νέο Nissan Qashqai

1' 59" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το νέο Qashqai έχει έναν αιχμηρό και μοντέρνο δυναμισμό χάρη στην ανανεωμένη σχεδίασή του. Η μπροστινή γρίλια του Qashqai έχει ανασχεδιαστεί πλήρως δημιουργώντας μια ακόμα πιο δυναμική πρώτη εντύπωση. Εμπνευσμένη από τα σχέδια των αρχαίων ιαπωνικών πανοπλιών, αποτελείται από δεκάδες γυαλιστερά, τρισδιάστατα στοιχεία σε μαύρο χρώμα τα οποία φαίνονται να αιωρούνται στον χώρο μεταξύ του χείλους του καπό και του κάτω πλαισίου.

Οι νέες ζάντες αλουμινίου 18” είναι πλέον στάνταρ στην μεσαία έκδοση του Qashqai. Για τις υψηλότερες εκδόσεις, υπάρχουν νέες ζάντες αλουμινίου σε 19″ και 20″. Αυτή η γκάμα ζαντών αποτελεί μία από τις ευρύτερες στην κατηγορία, προσθέτοντας μια επιπλέον διάσταση στην εντυπωσιακή σχεδιαστική ανανέωση του Qashqai.

Για τις υψηλότερες εκδόσεις, υπάρχει χρήση Alcantara® στο ταμπλό, στα ένθετα της πόρτας, στα υποβραχιόνια των θυρών, στο κάλυμμα του χώρου αποθήκευσης της κεντρικής κονσόλας με το αποτέλεσμα να αναβαθμίζει την συνολική ατμόσφαιρα του αυτοκινήτου.

Το νέο Nissan Qashqai-1

Νέα υλικά με απαλό σχεδιασμό κοσμούν την κεντρική κονσόλα γύρω από τον επιλογέα ταχυτήτων και το διακοσμητικό ένθετο ανάμεσα στο επάνω ταμπλό και το ντουλαπάκι, υπογραμμίζοντας την προσοχή στην λεπτομέρεια που χαρακτηρίζει την ιαπωνική δεξιοτεχνία.

Αναβαθμισμένες επενδύσεις καθισμάτων υπάρχουν πλέον για τις τρεις υψηλότερες εκδόσεις του Qashqai για ακόμα πιο premium αίσθηση. Το πιο αξιοσημείωτο είναι το μαύρο μερικώς καπιτονέ premium δέρμα στην κορυφαία έκδοση του Qashqai. Στην αμέσως προηγούμενη έκδοση, υπάρχει ένα καπιτονέ συνθετικό δέρμα, το οποίο συμπληρώνεται αντίστοιχα στην βάση και στις πλάτες του καθίσματος.

Τα καθίσματα της έκδοσης N-Design διαθέτουν μαύρο δέρμα με ένθετα Alcantara®. Το ανάγλυφο λεκτικό σήμα «Qashqai» κοσμεί το τμήμα ακριβώς κάτω από το προσκέφαλο.

Βασικό χαρακτηριστικό για το μοναδικό και καινοτόμο σύστημα μετάδοσης κίνησης του e-POWER είναι ότι δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων. Οι τροχοί κινούνται πάντα απευθείας από τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτό σημαίνει άμεση, υψηλή ροπή και γραμμική απόκριση. Αποτέλεσμα είναι μια αίσθηση οδήγησης EV χωρίς όμως να χρειάζεται να σκεφτεί κανείς την φόρτιση – μία ιδανική επιλογή για πελάτες που δεν είναι ακόμη έτοιμοι να κάνουν τη μετάβαση στο 100% EV.

Ο μοναδικός ρόλος του προηγμένου υπερτροφοδοτούμενου 3κύλινδρου κινητήρα – με τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης – είναι η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία αποστέλλεται μέσω του μετατροπέα είτε στον ηλεκτροκινητήρα 140 kW είτε στην μπαταρία 1,8 kwh (ή και στα δύο, σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες οδήγησης). Ο κινητήρας λειτουργεί σχεδόν αθόρυβα για να παρέχει την απαραίτητη φόρτιση στην μπαταρία και τον ηλεκτροκινητήρα και είναι ρυθμισμένος έτσι ώστε να παρέχει ηλεκτρική ενέργεια ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή