Το χρυσό deal των McDonald’s με το γαλλικό ποδόσφαιρο

Το χρυσό deal των McDonald’s με το γαλλικό ποδόσφαιρο

Τα McDonald’s θα καταβάλουν ποσό-ρεκόρ 90 εκατομμυρίων ευρώ στην LFP και θα συνδέσουν το όνομά τους με τη Ligue 1 για τις επόμενες τρεις σεζόν

49" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Uber Eats Ligue 1… τέλος, καθώς οι δύο πλευρές δεν τα βρήκαν για τη συνέχιση της συνεργασίας τους.

Ειδικότερα, η Uber Eats δεν έδειξε διατεθειμένη να καταβάλει περίπου 15 εκατ. ευρώ ετησίως για τα δικαιώματα ονομασίας του γαλλικού πρωταθλήματος μετά και τη διαφαινόμενη αποχώρηση του Κιλιάν Μπαπέ από την Παρί Σεν Ζερμέν. Οι άνθρωποι της εταιρείας θεώρησαν πως με το «αντίο» του Γάλλου σταρ το προϊόν θα υποβαθμιστεί και τα νούμερα θα καταγράψουν πτώση.

Ωστόσο, τα νέα δεν δυσαρέστησαν τη γαλλική Λίγκα, αφού τα McDonald’s με μια εντυπωσιακή προσφορά άλλαξαν τα δεδομένα. Ειδικότερα, η διάσημη αμερικανική αλυσίδα fast food θα τοποθετήσει το όνομά της δίπλα σε αυτό της Ligue 1. Οπως αποκάλυψε η «Equipe», τα McDonald’s θα πληρώσουν συνολικά 90 εκατομμύρια ευρώ στη διοργανώτρια αρχή για τρία χρόνια. 

Συγκριτικά με την προηγούμενη «συμφωνία», τα ποσά σχεδόν διπλασιάζονται, αφού η Uber Eats πλήρωνε 16 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Παράλληλα, η LFP έχει ήδη υπογράψει συμβόλαιο ρεκόρ 155 εκατομμυρίων ευρώ για πέντε χρόνια με την εταιρεία αθλητικού μάρκετινγκ Infront. 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή