ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

To ποδόσφαιρο των ρομαντικών ζει ακόμη

to-podosfairo-ton-romantikon-zei-akomi-2256478

Ακόμα και στη σημερινή εποχή, που νομίζουμε πως τα έχουμε δει όλα, υπάρχουν στιγμές (σπανιότερα από το παρελθόν) που μιλούμε για κάτι πρωτοφανές. Οπως ο τρόπος που σκαρφίστηκε ο Αντουάν Γκριεζμάν για να ανακοινώσει πως παραμένει στην Ατλέτικο Μαδρίτης, αρνούμενος ταυτόχρονα να μετακινηθεί στην Μπαρτσελόνα. Από μόνο του ως γεγονός, το να μην αποδεχθεί κάποιος δηλαδή να μεταγραφεί σε μια ομάδα του μεγέθους της Μπαρτσελόνα, συνιστά μεγάλη είδηση. Ο Γκριεζμάν φαίνεται πως έχτισε μόνος του μια ολόκληρη ιστορία για να πει πως μένει στην Ατλέτικο, μέσω ενός ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε την Πέμπτη στην ισπανική τηλεόραση. Στο ντοκιμαντέρ, ουσιαστικά καταγράφεται το δίλημμα του Γκριεζμάν μεταξύ της Ατλέτικο και της Μπαρτσελόνα. Επί της ουσίας, μια κάμερα ακολουθεί τον Γάλλο ποδοσφαιριστή για περίπου δύο μήνες, καταγράφοντας προσωπικές στιγμές του διεθνούς παίκτη που «ακροβατεί» ανάμεσα στο «μένω» και στο «φεύγω».

Το ντοκιμαντέρ έχει τίτλο «La decision» και τάραξε τα νερά στην Ισπανία, εκτοξεύοντας ταυτόχρονα τη δημοτικότητα του Γκριεζμάν που πείστηκε από τους ιθύνοντες της Ατλέτικο Μαδρίτης ότι αυτό που δημιουργείται στο «Wanda Metropolitano» είναι μια ομάδα έτοιμη να κατακτήσει και όχι απλώς να διεκδικήσει τον τίτλο του Τσάμπιονς Λιγκ. Σύμφωνα με όσα φαίνονται στο ντοκιμαντέρ, ο Γκριεζμάν παίρνει την απόφαση να μείνει στην πρωτεύουσα, μια μέρα πριν αναχωρήσει από την πόλη για την προετοιμασία της εθνικής Γαλλίας ενόψει Μουντιάλ. Συγκεκριμένα, την 3η Ιουνίου ο Γκριεζμάν δέχεται ένα τηλεφώνημα από έναν φίλο του που του λέει: «Ελαβα ένα μήνυμα για το πρότζεκτ και τις ενισχύσεις και είναι φανταστικά αδερφέ μου. Κάνουν ό,τι είναι δυνατό να κρατήσουν την ομάδα και να τη μεγαλώσουν για να κερδίσουμε το Τσάμπιονς Λιγκ. Φέρνουν κόσμο. Αισθάνομαι την πίεση ότι όλα θα πάνε καλά. Σου στέλνω φιλιά. Συγγνώμη για το μήνυμα, αλλά έπρεπε να στο πω».

Από αυτή την τηλεφωνική κλήση, ο Γκριεζμάν παίρνει την απόφαση να παραμείνει, εμπιστευόμενος τον σύλλογο και τη διαίσθησή του και το αν θα δικαιωθεί, θα το δείξει το μέλλον. Στο ντοκιμαντέρ, συνολικής διάρκειας 30 λεπτών, ο Γκριεζμάν στέκεται στις αποδοκιμασίες των οπαδών της Ατλέτικο κατά τους πανηγυρισμούς της κατάκτησης του Γιουρόπα Λιγκ, τις πιέσεις να φύγει αλλά και την αγάπη του κόσμου. Κάτι αντίστοιχο είχε κάνει και ο Λεμπρόν Τζέιμς για παρόμοια υπόθεση, αλλά η πρωτοποριακή για τα ποδοσφαιρικά δεδομένα πρωτοβουλία του Γκριεζμάν, τον καθιστά ήδη πρωταθλητή του μάρκετινγκ.