ΥΠΟΒΟΛΕΙΟ

2' 15" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Παραείναι αιφνίδιο αυτό το κλείσιμο της Κεντρικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου. Στράβωσε ο γιαλός ή το αρμένισμα; – Και τι γίνονται τώρα όλοι αυτοί οι ηθοποιοί που είχαν κλειστεί για τον «Ριχάρδο», ο οποίος (λόγω κλεισίματος) αναβάλλεται αορίστως για το μέλλον; Θα πληρωθούν ή θα μείνουν αίφνης χωρίς δουλειά; – Οσο για το ιψενικό «Πέερ Γκιντ» που δεν ματαιώθηκε, αλλά μετακομίζει στο Δημοτικό του Πειραιά, φίδια έχουν ζώσει τους συντελεστές του: έχει μια φήμη αυτό το θέατρο όσον αφορά το… γούρι του, μα μια φήμη! – Ως «γούρι» πάντως ερμήνευσαν πολλοί ένα νέο πέσιμο της κυρίας Σμαρούλας Γιούλη στις πρόβες του «Τριγώνου των Βερμούδων» που ετοιμάζεται να ανεβάσει στο «Αμιράλ», παρέα με την Μάρω Κοντού, σε σκηνοθεσία Τάσου («Εμπρός») Μπαντή. Το πέσιμο, ευτυχώς, δεν συνοδευόταν αυτή τη φορά από κάταγμα, όπως συνέβη προ ετών, μόνο που κατά σύμπτωση κατέρρευσε σχεδόν ταυτόχρονα και μια πελώρια κουίντα, κόβοντας τα ήπατα στους πάντες. Δεν ήτο δάκτυλος θεατρικών τρομοκρατών, καμία σχέση με την κατάρρευση των Twins (κι ας «προφήτευε» προ καιρού το «Υποβολείο»), ίσως έκλυση ενέργειας από το νευρικό σύστημα του σκηνοθέτη ήτο -γούρι, γούρι πάντως… – Μετά το «Τρίγωνο των Βερμούδων» (απειλητικό πάντα, ως γνωστόν, για τους περιπλέοντες), ο Μπαντής ξαναγυρνά στα δικά του ύδατα, όπου βάζει «Εμπρός» για νέα παράσταση. – Παρομοίως ετοιμάζεται και ένας άλλος της θεατρικής γειτονιάς του Ψυρρή, ο Λάκης Λαζόπουλος. Το έργο που θα ανεβάσει (;) στο «Ηβη» εν καιρώ ΔΕΝ θα είναι «μετεπιθεώρηση», αλλά έργο πρόζας. Δικό του, αυτό γράφει τώρα. Αλλά, σσσστ, ας μη λέμε τίποτα. Και τον αγχώνουμε. – Ο Μάνος Χατζιδάκις, στα νιάτα του, όταν ήθελε να πιέσει τον εαυτό του για να στρωθεί και να τελειώσει κάποια δουλειά που είχε αναλάβει, κουρευόταν γουλί. Ετσι, ντρεπόταν να βγει έξω, και καθόταν σπίτι του και δούλευε. – Αλλες εποχές, βέβαια. Σήμερα και οι φαλακροί -ιδίως αυτοί- παριστάνουν τους κουρεμένους. – Αποκτήσαμε ήδη δύο «Λυσιστράτες» για το επόμενο καλοκαίρι -και οι δύο σε σκηνοθεσία ηθοποιών: Η Μίρκα Παπακωνσταντίνου, σε σκηνοθεσία Γιώργου Μιχαλακόπουλου, με τη «Θεατρική Διαδρομή» και η Ρένια Λουιζίδου (αλα άνοιγμα!) σε σκηνοθεσία Γιάννη Μπέζου με το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας. Και μία η οπερατική του Μίκη -τρεις (κι ο… Κούκος;). – Α, μια και… ήρθε στην κουβέντα: Αφήστε, αγαπητοί, όσοι τηλεφωνείτε ή γράφετε αποκαλύπτοντας «ονόματα φίλων και φίλων των φίλων» που κρύβονται κάτω από φεστιβαλικές επιλογές. Αλλού πείτε τα, αλλού. – Ο αγαπητός μας κ. Βενιζέλος παρακολούθησε την εορταστική συναυλία για τα 10 χρόνια του Μεγάρου, όπου έπαιζε η ΚΟΑ συνοδεύοντας Μπέρενς, Τόμοβα και Σγούρο. Λοιπόν, όπως παρατήρησε ο διευθυντής της ΚΟΑ Αρης Γαρουφαλής, αυτή ήταν η πρώτη φορά εδώ και αναρίθμητα χρόνια που Ελληνας υπουργός Πολιτισμού παρακολούθησε συναυλία της πρώτης κρατικής ορχήστρας της χώρας του! – Που και τώρα, δηλαδή, μόνο για την ΚΟΑ δεν πήγε…

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή