ΚΑΡΕ – ΚΑΡΕ

1' 7" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

– Ακόμη και ανθηρές κινηματογραφίες, όπως η κορεάτικη, έχουν τα προβλήματά τους. Τον κινηματογραφικό κόσμο της Κορέας έχει εξαγριώσει μια πρόσφατη απόφαση της κυβέρνησης (έπειτα από αμερικανικές πιέσεις) να μειώσει στο μισό τις 146 ημέρες κάθε χρόνο, που οι αίθουσες υποχρεούνται να προβάλουν κορεάτικες ταινίες. Μια ομάδα προβεβλημένων Κορεατών του σινεμά, όπως ο πρωταγωνιστής του «Oldboy» Τσόι Μιν Σικ, διαδήλωσαν σιωπηλά έξω από την πρεμιέρα του «Κώδικα Da Vinci», ενώ θα συνεχίσουν να προβάλλουν το αίτημά τους και τις επόμενες τρεις ημέρες.

– Είναι πολύ νωρίς ακόμη για να ξέρουμε τι ελπίδες έχει στα βραβεία το «Θερινό ανάκτορο», όμως ο Λου Γιε ίσως να μη δει ποτέ την ταινία του να προβάλλεται στις κινεζικές αίθουσες. Οι εξαιρετικά γραφικές σκηνές σεξ και η αναφορά σε ευαίσθητα πολιτικά γεγονότα, όπως οι διαδηλώσεις της Τιεν Αν Μεν κάνουν τους λογοκριτές να διστάζουν να δώσουν έγκριση στην ταινία, αν και γυρίστηκε και με κρατικά κεφάλαια.

– Μόνο δύο ημέρες φεστιβάλ έχουν περάσει και ήδη είδαμε δύο σοκαριστικές σκηνές τροχαίων δυστυχημάτων, με θύματα τους γονείς των ηρώων. Στον «Κώδικα Da Vinci», η σκηνή που η Οντρέ Τοτού χάνει τους γονείς της είναι μία από τις πιο καλοστημένες της ταινίας, ενώ το σοκ μετριάζεται από τον συνδυασμό φιλμ και animation, που υπάρχει στην αντίστοιχη σκηνή του «The Princess», της πολύ ενδιαφέρουσας δανέζικης ταινίας που εγκαινίασε χθες το Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή