Η σύγχρονη τέχνη ταξιδεύει

1' 12" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η 1η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης ταξιδεύει στη Σερβία και την Ελβετία με έργα της σύγχρονης καλλιτεχνικής παραγωγής Ελλήνων και ξένων δημιουργών που πλαισίωσαν την περσινή Μπιενάλε του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης.

Η έκθεση με τίτλο «Ετεροτοπίες: Επιλογές απο την 1η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης» που παρουσιάζεται στη Σερβία (10-28 Ιουλίου), αποτελεί το πρώτο βήμα μιας ευρύτερης συνεργασίας μεταξύ του ΚΜΣΤ -του Κέντρου Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης- και του Πολιτιστικού Κέντρου Βελιγραδίου.

Στους χώρους του τελευταίου αναπτύσσονται τα έργα «Εις το όνομα» της Λήδας Παπακωνταντίνου (βίντεο και φωτογραφία»), «Η καταξίωση» του Γρηγόρη Γουδιέλια (ζωγραφική και βίντεο), οι «Μικροί Αγγελοι (βίντεο) της Ganjina Sharipova, «Η γη του ζαχαροκάλαμου» (φωτογραφία) του Οmid Salehi, η «Πόλη Φάντασμα» (φωτογραφία) του Vahram Aghasyan, «Το πριόνι» (φωτογραφία) του Andrei Filipov, καθώς και άλλα βίντεο, εγκαταστάσεις και φωτογραφίες. Το δεύτερο βήμα συνεργασίας Βελιγραδίου-Θεσσαλονίκης θα είναι η παρουσίαση μιας επιλογής έργων από την ετήσια διεθνή διοργάνωση σύγχρονης τέχνης του Πολιτιστικού Κέντρου Βελιγραδίου «Οctober Salon» στη 2η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης.

Η δεύτερη διαδρομή ελληνικών έργων στο εξωτερικό είχε προορισμό την Ελβετία για την έκθεση «In silent Conversation with Ingmar Bergman» στο Kunstmuseum της Thun όπου μεταξύ άλλων παρουσιάζεται το έργο της Ευανθίας Τσαντίλα «Η σιωπή». Η εγκατάσταση (μια μεγάλη κατασκευή με δύο προβολές) της Ελληνίδας καλλιτέχνιδας ήταν έργο της 1ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, που παραχωρήθηκε στο ΚΜΣΤ. Με τη «σιωπή» η Ευανθία Τσαντίλα προσκαλεί το κοινό σ’ ένα παιχνίδι-αφετηρία, έμπνευση του οποίου στάθηκε το ομότιτλο έργο του Ινγκμαρ Μπέργκμαν.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή