ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Κέιτ Μπλάνσετ, πιο αληθινή από ποτέ

ΘΕΑΤΡΟ. Ποιος δεν θα ήθελε να δει την Κέιτ Μπλάνσετ ζωντανά στο θέατρο; Εως τις 27 του μηνός, η πολυβραβευμένη ηθοποιός εμφανίζεται στο Kennedy Center στην Ουάσιγκτον με την ομάδα από τη Sydney Theatre Company σε μια νέα διασκευή στο έργο του Αντον Τσέχοφ, «Θείος Βάνιας».

Τίποτα δεν είναι τυχαίο, καθώς ο σύζυγος της βραβευμένης με Οσκαρ ηθοποιού, Αντριου Απτον, είναι υπεύθυνος για τη διασκευή του έργου, όπως επίσης και ένας από τους καλλιτεχνικούς διευθυντές του Sydney Theatre Company. Η Κέιτ Μπλάνσετ ερμηνεύει τον ρόλο της Ελενας.

Την προηγούμενη φορά που βρέθηκε στην ίδια σκηνή η Μπλάνσετ, ήταν με το «Λεωφορείο ο πόθος» στον ρόλο της Μπλανς Ντιμπουά, και πάλι με τη θεατρική εταιρεία από τη γενέτειρά της. Αυτή τη φορά το σκηνικό είναι λιτό και τα κοστούμια μοντέρνα, προσαρμοσμένα στο σήμερα. Η παραγωγή του «Θείου Βάνια» είχε παρουσιαστεί νωρίτερα στο Σίδνεϊ, τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο του 2010.

Παρακολουθώντας ένα ολιγόλεπτο απόσπασμα από την παράσταση, σε σχετικό βίντεο σαν τρέιλερ, βλέπει κανείς την Κέιτ Μπλάνσετ, σαν σταρ μιας άλλης εποχής, με μπεζ φούστα και ασορτί μπλούζα, και μαζεμένα μαλλιά να παίζει πιάνο, και λίγο μετά, με ζακέτα και σατέν φόρεμα να δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας μαζί με τους υπόλοιπους ηθοποιούς του καστ.

Μεταμορφώνεται

Η Κέιτ Μπλάνσετ μεταμορφώνεται, τσαλακώνεται, αδιαφορεί για το ρετούς, τις κάμερες, τα στοπ καρέ και βγαίνει πιο αληθινή από ποτέ, σε έναν εξαιρετικά απαιτητικό ρόλο.

Περισσότεροι από 47.300 θεατές παρακολούθησαν τον πρώτο κύκλο παραστάσεων καθώς κάθε παράσταση ήταν sold out. Η Daily Telegraph μίλησε για «θρίαμβο», η The Australian για «μια παράσταση φρέσκια, αστεία και οδυνηρή», η Sydney Morning Herald για «εξαιρετικές ερμηνείες».

Η Κέιτ Μπλάνσετ έχει δεσμευτεί να παίξει και πάλι στη γενέτειρά της στα τέλη του 2011 σε μια παραγωγή του Μπότο Στράους, «Το Μικρό και το Μεγάλο», σε σκηνοθεσία Λουκ Μποντί.