Netflix: διάλειμμα για… διαφημίσεις

Netflix: διάλειμμα για… διαφημίσεις

Νέα φθηνότερα συνδρομητικά πακέτα, τα οποία θα περιλαμβάνουν για πρώτη φορά και διαφημίσεις, ετοιμάζονται να λανσάρουν οι διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως το Netflix

2' 1" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Οταν στις αρχές της περασμένης δεκαετίας το Netflix λάνσαρε τη διαδικτυακή πλατφόρμα του, προκάλεσε κανονική επανάσταση. Επειτα από δεκαετίες στην ιστορία του μέσου, είχαμε πια μια τηλεόραση καθαρά διαδικτυακή, με περιεχόμενο για το οποίο δεν χρειαζόταν κανείς να συντονιστεί μια συγκεκριμένη ώρα για να το απολαύσει και με κύκλους σειρών διαθέσιμους ολόκληρους και όχι με την παραδοσιακή εβδομαδιαία κυκλοφορία. Κυρίως όμως, είχαμε τηλεόραση χωρίς διαλείμματα για διαφημίσεις.

Οπως είναι πια βέβαιο, αυτό το τελευταίο πρόκειται να αλλάξει γύρω στις αρχές του 2023. Τότε το Netflix αναμένεται να διαθέσει σε παγκόσμια κλίμακα μια νέα «φθηνή» συνδρομή, η οποία θα περιλαμβάνει και διαφημίσεις. Διαφημίσεις από αυτές που δεν μπορείς να πατήσεις «παράλειψη», ούτε και να τις δεις στο… γρήγορο. Κανονική τηλεόραση δηλαδή.

Ο κολοσσός του streaming και η Microsoft, θα συνεργαστούν για τη δημιουργία της φθηνότερης πλατφόρμας.

Επισήμως, αυτό που λέγεται είναι πως «το συγκεκριμένο πακέτο θα βοηθήσει να βρουν πρόσβαση στην πλατφόρμα ακόμη περισσότεροι συνδρομητές (λόγω της χαμηλότερης τιμής) αλλά και να αυξήσει τα κέρδη» – ή να περιορίσει τις ζημίες, αν λάβουμε υπ’ όψιν τα ζοφερά οικονομικά στοιχεία που παρουσιάζει τους τελευταίους μήνες το Netflix, μαζί με την απώλεια κοντά 2 εκατομμυρίων συνδρομητών που έχει καταγράψει από την αρχή του έτους. Οπως και να έχει, ο κολοσσός του streaming θα συνεργαστεί γι’ αυτόν τον σκοπό με μιαν άλλη τεχνολογική υπερδύναμη, τη Microsoft, η οποία θα παράσχει την απαραίτητη πλατφόρμα μέσω της οποίας θα προβάλλονται οι διαφημιζόμενοι.

Μια άλλη διάσταση του νέου πακέτου είναι πως αυτό δεν θα επιτρέπει στους συνδρομητές του να κατεβάζουν και να βλέπουν εκτός σύνδεσης στις διάφορες συσκευές τους το περιεχόμενο της πλατφόρμας, κάτι το οποίο ισχύει μέχρι σήμερα. Και δεν είναι μόνο το Netflix. Παρόμοια συνδρομητική επιλογή με διαφημίσεις ετοιμάζει, όπως έχει γίνει γνωστό εδώ και κάποιο καιρό, και το Disney+, το οποίο επίσης το τελευταίο διάστημα καταγράφει ζημίες, παρά μάλιστα την πελώρια αύξηση στον αριθμό των συνδρομητών του.

Ηταν λοιπόν, όπως λέμε, «πολύ καλό για να είναι αληθινό»; Η απάντηση είναι, ναι και όχι. Η παροχή μιας σχετικά φθηνής συνδρομητικής πλατφόρμας, δίχως διαφημίσεις, η οποία ταυτόχρονα είναι γεμάτη από (πανάκριβο) ορίτζιναλ υλικό, είναι όπως φαίνεται μη βιώσιμη μακροπρόθεσμα. Και αν σε μεγάλο βαθμό χρηματοδοτήθηκε, με τη γενναιόδωρη συνδρομή και της Γουόλ Στριτ, έως τώρα, πλέον τα πράγματα αλλάζουν. Αντιθέτως, μια πιο συντηρητική προσέγγιση μοιάζει να κερδίζει έδαφος, με χαμένο βέβαια τον καταναλωτή, ο οποίος καλείται να πληρώσει όλο και περισσότερα για τις διάφορες υπηρεσίες που φτάνουν στην οθόνη του.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT