Τζόαν Φοντέιν, μια δόξα της «χρυσής εποχής»

Τζόαν Φοντέιν, μια δόξα της «χρυσής εποχής»

1' 17" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Τζόαν Φοντέιν ήταν η μοναδική ηθοποιός που κέρδισε Οσκαρ για πρώτο ρόλο σε ταινία του Χίτσκοκ, και ως σταρ της δεκαετίας του ’40 υπήρξε γυναικεία κεντρική φιγούρα στις αρχές της ιστορίας του κινηματογράφου. Ο επί χρόνια φίλος της Noel Beutel είπε πως πέθανε ήσυχα στον ύπνο της.

Το αληθινό όνομα της Φοντέιν ήταν Joan de Beauvoir de Havilland και ήταν αδελφή της επίσης βραβευμένης με Οσκαρ ηθοποιού Ολίβια ντε Χάβιλαντ. Εχοντας εμφανιστεί σε παραπάνω από τριάντα ταινίες, σε παραστάσεις στο Μπρόντγουεϊ και στην τηλεόραση, η Φοντέιν είχε κάποτε πει σε συνέντευξη που έδωσε: «Είχα μια ωραία ζωή, όχι μόνο ως ηθοποιός. Εχω πετάξει αεροπλάνο και σε διεθνή διαγωνισμό αλεξιπτωτιστών, έχω κάνει πολλά συνπαρπαστικά πράγματα».

Στην αρχή της καριέρας της έπαιξε, μεταξύ άλλων, τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην «Τζέιν Εϊρ». Οπως κάθε ηθοποιός είχε δώσει ακρόαση για τον ρόλο της Σκάρλετ Ο’ Χάρα, έτσι εκατοντάδες ηθοποιοί είχαν κάνει αίτηση για τον πρώτο γυναικείο ρόλο στη «Ρεβέκκα» του Χίτσκοκ, ταινία βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο της Δάφνη ντι Μοριέ. Με τον Λόρενς Ολίβιε στον ρόλο του Μαξίμ, η Φοντέιν ως ανυποψίαστη δεύτερη σύζυγός του Ρεβέκκα κέρδισε το πρώτο από τα τρία Οσκαρ που της απονεμήθηκαν στη διάρκεια της καριέρας της. Τα δύο επόμενα ήταν για τις ταινίες «Suspicion» (1941) και «The Constant Nymph» (1943), ενώ υπήρξε

Η Τζόαν Φοντέιν, η οποία παντρεύτηκε τέσσερις φορές και απέκτησε μία κόρη, είπε πως άφησε το Χόλιγουντ όταν της πρότειναν να ερμηνεύσει τον ρόλο της μητέρας του Ελβις Πρίσλεϊ. Τις δεκαετίες ’70 και ’80 εμφανίστηκε σε τηλεοπτικές σειρές, όπως το «Πλοίο της αγάπης».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή