Οι δύο άξονες του σχεδίου ενίσχυσης της Fourlis

Οι δύο άξονες του σχεδίου ενίσχυσης της Fourlis

1' 47" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στις ηλεκτρονικές πωλήσεις και στα νέα καταστήματα ποντάρει η διοίκηση του ομίλου Fourlis προκειμένου να βελτιώσει τα αποτελέσματα των ΙΚΕΑ, Intersport και The Athlete’s Foot (TAF) στο καθοριστικό τετράμηνο Σεπτεμβρίου – Δεκεμβρίου.

Οπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Απόστολος Πεταλάς σε επενδυτές, αυτό το τετράμηνο συνεισφέρει το 40% των ετήσιων πωλήσεων και το 65% των EBITDA του ομίλου. Στόχος είναι ο διπλασιασμός του μεριδίου του e-commerce στα συνολικά έσοδα, από περίπου 10% σήμερα.

Ο κ. Πεταλάς αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην ψυχολογία των καταναλωτών η οποία επηρεάζεται από τα περιοριστικά μέτρα και τους κανόνες υγιεινής στα καταστήματα, όπως η χρήση μάσκας και η τήρηση αποστάσεων.

Ως αποτέλεσμα, σημειώνεται μείωση της επισκεψιμότητας και ειδικά στα εστιατόρια που έμειναν περισσότερο διάστημα εκτός λειτουργίας – η συνεισφορά τους στον τζίρο είναι 8% και εκτιμάται ότι έχει συρρικνωθεί στο 2%. Eτσι, οι επιδόσεις τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο σημειώνoυν μονοψήφια πτώση πωλήσεων ενώ η διοίκηση του ομίλου εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι το β΄ εξάμηνο τα σήματα του ομίλου θα έχουν καλύτερες επιδόσεις έναντι του ανταγωνισμού, τόσο στην Ελλάδα που συνεισφέρει πάνω από 62% του τζίρου όσο και στις υπόλοιπες αγορές. Εχει προβλεφθεί κονδύλι 10,4 εκατ. ευρώ για επενδύσεις στο α΄ εξάμηνο και στο τέλος του έτους αναμένεται να φτάσει τα 18-20 εκατ. ευρώ. Σε αυτά τα επίπεδα ή λίγο χαμηλότερα αναμένεται να κυμανθούν οι ελεύθερες ταμειακές ροές, που προβλέπονται αρνητικές το 2020, σύμφωνα με τη διοίκηση. Ο όμιλος αναπτύσσει υποδομές, πληροφοριακά συστήματα και logistics centers. Ηδη τον Μάιο άνοιξαν στο κέντρο της Αθήνας (Ερμού) δύο καταστήματα Intersport και ΤΑF που υιοθετούν νέες τεχνολογίες.

Στο β΄ εξάμηνο σχεδιάζεται η προσθήκη 4 νέων καταστημάτων Intersport και TAF, ενώ αναμένεται να σταματήσουν τη λειτουργία τους 3 σημεία πώλησης στην Τουρκία. Στο τέλος του 2020 ο κλάδος προβλέπεται να αριθμεί 137 σημεία πώλησης (καταστήματα Intersport και TAF) σε όλες τις χώρες (Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Κύπρο και Τουρκία). Επιπλέον, ο όμιλος ενισχύει το δίκτυο ΙΚΕΑ, που αριθμεί 7 καταστήματα, 10 κέντρα παραγγελιών και παραλαβών (Pick Up & Order Points) και 3 e-shops σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο. Θα προσθέσει το πρώτο ΙΚΕΑ μεσαίου μεγέθους στη Βάρνα της Βουλγαρίας και το πρώτο ΙΚΕΑ μικρού μεγέθους στον Πειραιά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή