«Συνωστισμός» στα ηλεκτρονικά καταστήματα

«Συνωστισμός» στα ηλεκτρονικά καταστήματα

1' 48" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Φωτιά» πήραν τα ηλεκτρονικά καταστήματα και κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown, καθώς, μάλιστα, αυτό έγινε ενώ είχαν ξεκινήσει οι ενδιάμεσες χειμερινές εκπτώσεις και ενώ ήδη έχουν αρχίσει από τα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας οι προσφορές στο πλαίσιο του θεσμού της Black Friday. Μόνο μέσω της γνωστής πλατφόρμας και marketplace Skroutz έγιναν 1,5 εκατ. πωλήσεις το διάστημα από 6 Νοεμβρίου (παραμονή του δεύτερου γενικού lockdown) έως και τις 22 Νοεμβρίου και ήταν αυξημένες κατά 63% σε σύγκριση με την περίοδο από 26 Οκτωβρίου έως 5 Νοεμβρίου. Από τις συνολικά 1,5 εκατ. πωλήσεις, 65.000 έγιναν από επιχειρήσεις που διαθέτουν τα προϊόντα τους μέσω του marketplace της Skroutz και οι ίδιες δεν έχουν δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα.
Η κίνηση, λόγω του θεσμού της Black Friday, είναι αυξημένη ειδικά τις τελευταίες ημέρες. Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Skroutz, η κίνηση είναι αυξημένη κατά 32% με τις επισκέψεις να ανέρχονται σε 1,7 εκατ./ημέρα, έναντι 1,1 εκατ./ημέρα που ήταν την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, πριν από την εβδομάδα δηλαδή του θεσμού της Black Friday.

Τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων σημείωσαν το διάστημα μετά το lockdown σε σύγκριση με το προ περιοριστικών μέτρων διάστημα τα χριστουγεννιάτικα στολίδια, κατά 1.585%. Το γεγονός δε ότι έκλεισαν και τα σχολεία οδήγησε πολλούς στην αγορά ειδών ζωγραφικής (αύξηση 317%), αλλά και στις κατασκευές με συνέπεια να αυξηθούν κατά 248% οι ηλεκτρονικές πωλήσεις προϊόντων Do-It-Yourself (Φτιάξ’ το μόνος σου). Την τιμητική τους είχαν και σε αυτό το lockdown τα tablets και τα αξεσουάρ ηλεκτρονικών υπολογιστών (αύξηση 227%), ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν τα παιχνίδια (189%). Υπερδιπλασιασμός πωλήσεων καταγράφηκε επίσης στις ακόλουθες κατηγορίες: είδη γραφείου κατά 177%, περιφερειακά ηλεκτρονικών υπολογιστών κατά 160%, εκτυπωτές και σχετικά αξεσουάρ κατά 144%, συσκευές θέρμανσης κατά 139%, καλώδια κατά 137%, ηλεκτρολογικός εξοπλισμός κατά 127%, ηλεκτρονικά παιχνίδια κατά 127%, βαφές μαλλιών κατά 120%, διάφορα μικρά όργανα γυμναστικής κατά 119%, είδη περιποίησης νυχιών κατά 116%, βιβλία κατά 107%, ηλεκτρονικοί υπολογιστές κατά 105% και τηλεοράσεις κατά 104%.

Σύμφωνα, εξάλλου, με στοιχεία της πλατφόρμας eBay τα προϊόντα που κυρίως αγοράζουν μέσω αυτής οι Ελληνες καταναλωτές την Black Friday είναι οι θήκες, τα καλύμματα, τα προστατευτικά οθόνης για κινητά τηλέφωνα, καθώς και οι λάμπες φωτισμού. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν είδη περιποίησης νυχιών, καλώδια και αντάπτορες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή