Πτώση πωλήσεων 17,7% στο εννεάμηνο για τον όμιλο Φουρλή

Πτώση πωλήσεων 17,7% στο εννεάμηνο για τον όμιλο Φουρλή

2' 14" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων κατά το τρίτο τρίμηνο του 2020 περιόρισε τις απώλειες για τον όμιλο Φουρλή σε επίπεδο εννεαμήνου, με το καθαρό αποτέλεσμα, ωστόσο, να παραμένει σε αρνητικό πρόσημο και τον όμιλο να καταγράφει ζημίες. Περιορισμός των απωλειών υπήρξε και λόγω της αύξησης κατά 56% των ηλεκτρονικών πωλήσεων του ομίλου στο διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2020, κανάλι το οποίο πλέον λειτουργεί σε όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος, ο οποίος ολοκλήρωσε πρόσφατα και σχετικές επενδύσεις. Το πλήγμα, πάντως, που αφήνει ο κορωνοϊός είναι ισχυρό και μέχρι το τέλος της χρονιάς είναι πιθανό να ενισχυθεί λόγω του νέου lockdown, το οποίο, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, θα παραταθεί στο λιανεμπόριο και μετά τις 30 Νοεμβρίου.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες ο όμιλος, οι πωλήσεις του γ΄ τριμήνου του 2020 διαμορφώθηκαν σε 119,8 εκατ. ευρώ έναντι 132,1 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019, μειωμένες κατά 9,3%. Σε σύνολο εννεαμήνου οι πωλήσεις του διαμορφώθηκαν σε 279,3 εκατ. ευρώ έναντι 339,4 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2019, μειωμένες κατά 17,7%.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), το τρίτο τρίμηνο του 2020 διαμορφώθηκαν σε 17,5 εκατ. ευρώ έναντι 21,1 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Σε επίπεδο εννεαμήνου υποχώρησαν στα 33,4 εκατ. έναντι 44,4 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2019. Στο τρίτο τρίμηνο ο όμιλος παρουσίασε κέρδη μετά φόρων ύψους 4,2 εκατ. ευρώ, στο εννεάμηνο, ωστόσο, το αποτέλεσμα είναι ζημίες ύψους 3,1 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020, οι ζημίες μετά από φόρους ήταν 7,2 εκατ. ευρώ.

Οι απώλειες ήταν μικρότερες στο γ΄ τρίμηνο στη λιανική αθλητικών ειδών σε σύγκριση με αυτές του οικιακού εξοπλισμού. Ειδικότερα, στη λιανική αθλητικών ειδών στην οποία ο όμιλος δραστηριοποιείται μέσω των σημάτων Intersport και The Athlete’s Foot, οι πωλήσεις στο τρίτο τρίμηνο του 2020 διαμορφώθηκαν σε 44,1 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 5,9% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2019. Στο διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2020 υποχώρησαν κατά 19,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 και διαμορφώθηκαν σε 97,7 εκατ. ευρώ. Η μείωση των πωλήσεων στην Ελλάδα ήταν 10,9%, ενώ στις άλλες χώρες στις οποίες έχει παρουσία ο όμιλος στην κατηγορία αυτή (Ρουμανία, Τουρκία, Βουλγαρία και Κύπρο) η μείωση μεσοσταθμικά ήταν 28,9%. 

ΙΚΕΑ

Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων στην οποία ο όμιλος έχει δραστηριότητα με τα καταστήματα ΙΚΕΑ, το τρίτο τρίμηνο του 2020 παρουσίασε πωλήσεις 75,7 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 11,2% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Σε επίπεδο εννεαμήνου οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 181,7 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας μείωση 16,7%.

Οι πωλήσεις του ομίλου μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων του αυξήθηκαν το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2020 σε 39 εκατ. ευρώ από 25 εκατ. ευρώ πέρυσι.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή