Αυξήθηκαν κατά 9,6% οι πωλήσεις της «Πλαίσιο» στο 9μηνο

Αυξήθηκαν κατά 9,6% οι πωλήσεις της «Πλαίσιο» στο 9μηνο

1' 58" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αυξημένες κατά 9,6%, στα 234,9 εκατ. ευρώ, είναι οι πωλήσεις του ομίλου «Πλαίσιο» το εννεάμηνο του 2020, έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2020, σύμφωνα με τα μεγέθη που ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη εταιρεία. Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBIT) υποχώρησαν 5,3%, στα 3,4 εκατ. ευρώ (από 3,6 εκατ. ευρώ), ενώ τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) διατηρήθηκαν στα περυσινά επίπεδα, ήτοι σε 9,2 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων (EBT) αυξήθηκαν σε περίπου 2 εκατ. ευρώ έναντι 1,4 εκατ. ευρώ, δηλαδή αυξήθηκαν σε ποσοστό 42,8%.

Σε επίπεδο τριμήνου, ο όμιλος «Πλαίσιο» αύξησε τον κύκλο εργασιών σε ποσοστό 12,3%, σε 86,3 εκατ. ευρώ, έναντι 76,9 εκατ. ευρώ, ενώ υψηλότερα κατά 9,2%, σε 1,9 εκατ. ευρώ ήταν και τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EΒΙΤ). Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε 3,9 εκατ. ευρώ, έχοντας υποχωρήσει σε ποσοστό 1,7%, έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2020. Τα κέρδη προ φόρων (EBT) σε ενοποιημένη βάση αυξήθηκαν κατά 63,2% και ανήλθαν σε 1,5 εκατ. ευρώ, από 904.000 ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Ως προς τις προϊοντικές κατηγορίες, σύμφωνα με την «Πλαίσιο», οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών υπολογιστών και ψηφιακών εφαρμογών ανήλθαν σε 103,2 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 11,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, αντιπροσωπεύοντας το 43,9% του κύκλου εργασιών του ομίλου. Οι εργασίες από προϊόντα τηλεφωνίας ανήλθαν σε 43,8 εκατ. ευρώ, ελαφρώς αυξημένες κατά 3,7%, έναντι του εννεάμηνο του 2020, και με μικρότερο ποσοστό συμμετοχής (18,6%) στις συνολικές πωλήσεις. Τα είδη γραφείου εμφάνισαν μικρή υποχώρηση στις πωλήσεις, (-2,0%) στα 73,8 εκατ. ευρώ, συνεισφέροντας κατά 31,4% στο σύνολο εργασιών του ομίλου.

Οι πωλήσεις λευκών συσκευών – λοιπών προϊόντων ανήλθαν σε 14,1 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 12,4 εκατ. ευρώ αφορούν τις πωλήσεις λευκών συσκευών, με τον όμιλο να έχει εισέλθει στην αγορά των μεγάλων και μικρών οικιακών συσκευών και συσκευών κλιματισμού και θέρμανσης τις τελευταίες ημέρες του Ιουνίου του 2019. Ετσι, σε επίπεδο τριμήνου (Ιουλίου – Σεπτεμβρίου), οπότε υφίστανται συγκριτικά στοιχεία, οι πωλήσεις της εν λόγω κατηγορίας αυξήθηκαν κατά 75%, σύμφωνα με την εταιρεία.

Η «Πλαίσιο» έχει προχωρήσει στον ανασχεδιασμό τριών καταστημάτων (Αργυρούπολη, Χανιά και Ευκαρπία), προκειμένου αυτά να φιλοξενήσουν τα προϊόντα των λευκών συσκευών. Τα τρία αυτά καταστήματα προστέθηκαν τον περασμένο Οκτώβριο σε εκείνα που ήδη από το 2019 φιλοξενούν τη νέα προϊοντική κατηγορία (Αγ. Παρασκευή, Π. Ράλλη, Δάφνη, Καλαμαριά, Μεταμόρφωση).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή