ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σούπερ μάρκετ: Πού επενδύουν οι μεγάλες αλυσίδες τον «φουσκωμένο» τζίρο

Σούπερ μάρκετ: Πού επενδύουν οι μεγάλες αλυσίδες τον «φουσκωμένο» τζίρο

Νέα καταστήματα, αναβάθμιση ηλεκτρονικών καταστημάτων και logistics είναι οι βασικοί πυλώνες των επενδύσεων τις οποίες έχουν προγραμματίσει οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ για το 2021 με τον «αέρα», βεβαίως, των περίπου 11,3 δισεκατομμυρίων ευρώ τζίρο που υπολογίζεται ότι συγκέντρωσαν συνολικά τη χρονιά που πέρασε. Τζίρος, υπενθυμίζεται, κατά 9,7% υψηλότερος, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, σε σύγκριση με το 2019.

Ο ηγέτης της αγοράς, η «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης» (ΕΥΣ) προγραμματίζει εντός του 2021 την ίδρυση 7 νέων καταστημάτων (δύο εκ των οποίων πρόκειται για μετεγκατάσταση σε άλλο ακίνητο και αφορά στις περιοχές των Τρικάλων και της Καρδίτσας). Τα άλλα νέα καταστήματα πρόκειται να λειτουργήσουν sτην Πάτρα, τη Σκιάθο, τη Σπάρτη και τη Νάουσα, ενώ σήμερα ξεκινά τη λειτουργία του το νέο κατάστημα της αλυσίδας στα Γιαννιτσά. Επίσης, προγραμματίζονται ανακαινίσεις περίπου 40 υφιστάμενων καταστημάτων της αλυσίδας. Η αρχή έγινε με το κατάστημα «Σκλαβενίτης» στην Ακτή Μουτσοπούλου, στο Πασαλιμάνι, το οποίο λειτουργεί από το 1969. Οι εργασίες ανακαίνισης ξεκίνησαν στις 18 Ιανουαρίου και από την Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου λειτουργεί πάλι κανονικά. Επίσης, μες στο 2021 θα ξεκινήσουν οι ανακαινίσεις των καταστημάτων του δικτύου της πρώην «Μαρινόπουλος» στην Κύπρο. Πρόκειται για ανακαινίσεις που είχαν προγραμματισθεί για το 2020, αλλά το ξέσπασμα της πανδημίας προκάλεσε καθυστερήσεις και αλλαγή στην ιεράρχηση των επενδύσεων της εταιρείας. 

Διαβάστε περισσότερα στο moneyreview.gr

Διαβάστε ακόμη στο moneyreview.gr: 

Τι σημαίνει το νέο «λουκέτο» για την αγορά