Aνακαλείται 1 εκατ. Mercedes για βλάβη στο σύστημα eCall

Aνακαλείται 1 εκατ. Mercedes για βλάβη στο σύστημα eCall

1' 46" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Mercedes-Benz ανακαλεί πάνω από 1.000.000 οχήματα στις ΗΠΑ εξαιτίας βλάβης στο σύστημα κλήσεων εκτάκτου ανάγκης εντός αυτών. Το πρόβλημα έχει να κάνει, συγκεκριμένα, με τη λειτουργία eCall, η οποία ειδοποιεί τις αρμόδιες υπηρεσίες (αστυνομία, τροχαία, ασθενοφόρα) σε περίπτωση ατυχήματος, μεταδίδοντας ταυτόχρονα την ακριβή θέση του οχήματος. Οταν, όμως, υπάρχει τεχνικό σφάλμα στο σύστημα ειδοποίησης, ενδεχομένως να αποσταλεί ειδοποίηση για λάθος τοποθεσία, όπως αναφέρει σχετικά σε δημοσίευμά του το ειδησεογραφικό δίκτυο του BBC. Το πρόβλημα εντοπίζεται σε 1.292.258 αυτοκίνητα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αναφέρει πως ετοιμάζεται να επιλύσει το πρόβλημα, το οποίο ενδεχομένως να αντιμετωπίσουν και πελάτες της σε άλλες χώρες, προσθέτοντας πως η ίδια το εντόπισε, διότι η ασφάλεια είναι ύψιστη προτεραιότητά της. Επειδή δε το θέμα έχει να κάνει με το λογισμικό, η επισκευή συνήθως διεκπεραιώνεται μέσω ασύρματης λήψης, κάνοντας χρήση της υπάρχουσας σύνδεσης βάσει δεδομένων του εκάστοτε οχήματος. Σε περίπτωση, όμως, που παρατηρηθεί κακή σύνδεση ή ανακύψουν άλλα προβλήματα, τότε οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να οδηγήσουν τα αυτοκίνητά τους σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο για να γίνει η ενημέρωση του λογισμικού και να αποκατασταθεί η βλάβη.

Αξίζει να επισημανθεί ότι το σύστημα eCall είναι υποχρεωτικό στην Ευρωπαϊκή Ενωση και αφορά όλα τα αυτοκίνητα που έχουν πουληθεί από το 2018 και μετά. Η σχετική έρευνα, που διενεργήθηκε εκ μέρους της Mercedes-Benz, διεξήχθη με αφορμή ειδοποίηση για ατύχημα, η οποία έδωσε λάθος τοποθεσία εντός Ε.Ε. τον Οκτώβριο του 2019. Σύμφωνα με δήλωση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας στο BBC, η ενημέρωση του λογισμικού, ώστε να αντιμετωπισθεί η βλάβη, θα υπάρχει διαθέσιμη και σε άλλες χώρες, αλλά δεν έδωσε περαιτέρω λεπτομέρειες. Η ανάκληση αφορά πάνω από 200 διαφορετικά μοντέλα και εκδοχές τους, που κατασκευάστηκαν από το 2016 έως και το 2021, συμπεριλαμβανομένων μεταξύ άλλων των CLA-Class, GLA-Class, GLE-Class, GLS-Class, SLC-Class, A-Class, GT-Class, C-Class, E-Class, S-Class κ.λπ. 

Οπως διευκρινίζει, τέλος, εκπρόσωπος της Mercedes-Benz, «σε σπάνιες περιπτώσεις θα μπορούσε να σημειωθεί πτώση της τάσης ενός οχήματος, το οποίο έχει εμπλακεί σε ατύχημα, και ως εκ τούτου η μονάδα επικοινωνίας να μην κοινοποιεί τη σωστή του θέση, όταν ενεργοποιείται η κλήση έκτακτης ανάγκης – ωστόσο, όλες οι άλλες λειτουργίες της αυτόματης και χειροκίνητης κλήσης έκτακτης ανάγκης παραμένουν πλήρως εν ισχύι», πρόσθεσε.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή