Το δικό της σύστημα προστασίας πληροφοριοδοτών δημοσίου συμφέροντος (γνωστό κυρίως με τον αγγλικό όρο whistleblowing) αποκτά έως το τέλος Μαρτίου η ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού, σύστημα με το οποίο η ανεξάρτητη αρχή φιλοδοξεί να αποκαλυφθούν περισσότερες «καρτέλ» και εν γένει αντιανταγωνιστικές πρακτικές.
Έως τώρα η δυνατότητα για συλλογή πληροφοριών τέτοιου επιπέδου κρισιμότητας απαιτούσε την γνωστοποίηση στοιχείων του πληροφοριοδότη, είτε μέσω της αποστολής ταχυδρομικού φακέλου, email ή αυτοπρόσωπης παρουσίας.
Αυτό, πάντως, δεν είναι το μοναδικό καινούργιο εργαλείο διερεύνησης των συνθηκών ανταγωνισμού που θα δούμε από την ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού το επόμενο διάστημα. Η αρχή χθες ανακοίνωσε ότι προχωρά στη σύσταση «ομάδας κρούσης» (taskforce) ειδικά για τα σούπερ μάρκετ.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο moneyreview.gr