ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επανεκκίνηση με επιπλέον 4.000 τ.μ. για το attica City Link

epanekkinisi-me-epipleon-4-000-t-m-gia-to-attica-city-link-561371362

Σε 30.000 τ.μ. εκτείνεται πλέον το attica City Link, μετά την ολοκλήρωση της επέκτασης του γνωστού πολυκαταστήματος κατά 4.000 τ.μ. και τον ανασχεδιασμό του 3ου και του 4ου ορόφου. 

Η επένδυση ύψους 8 εκατ. ευρώ ξεκίνησε να υλοποιείται πέρυσι, παρά το γεγονός ότι την έναρξη των εργασιών πρόλαβαν η εκδήλωση της πανδημίας και η επιβολή αυστηρού lockdown, ενώ υπό κανονικές συνθήκες το χρονοδιάγραμμα προέβλεπε ολοκλήρωση των εργασιών τον Σεπτέμβριο του 2020. 
2.000 εργαζόμενοι

Η επέκταση δημιουργεί 250 επιπλέον θέσεις εργασίας, αριθμός που ενισχύει σημαντικά το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού των πολυκαταστημάτων, που πλέον ξεπερνάει τις 2.000 εργαζομένους. Από την επέκταση αυτή η εταιρεία προσδοκά επιπλέον τζίρο ύψους 3 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι στους χώρους όπου έγινε η επέκταση στεγάζονταν πρώτα διοικητικές υπηρεσίες της Τράπεζας Πειραιώς. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι η διοίκηση της «Αττικά Πολυκαταστήματα» δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να επεκτείνει μελλοντικά το πολυκατάστημα και σε χώρους του 1ου και του 2ου ορόφου του κτιρίου που επίσης χρησιμοποιεί η Τράπεζα Πειραιώς.

Στον 3ο όροφο στεγάζονται πλέον οι κατηγορίες των αθλητικών ειδών και των εξωτερικών δραστηριοτήτων (outdoor), με τον χώρο αυτό να αποτελεί τον μεγαλύτερο της κατηγορίας που λειτουργεί σήμερα στο κέντρο της Αθήνας, ενώ διαθέτει ολοκληρωμένες συλλογές ρούχων και παπουτσιών από τις μεγαλύτερες μάρκες αθλητικών, αλλά και εξειδικευμένες μάρκες.

Στον 4ο όροφο οι επισκέπτες μπορούν να βρουν γυναικεία πολυτελή σήματα ένδυσης, υπόδησης, κοσμημάτων και αξεσουάρ, ενώ πλέον παρέχονται νέες υπηρεσίες, όπως η VIP αίθουσα για ραντεβού αγορών, το κομμωτήριο Telis Kikeris, κατάστημα Carpo (ξηροί καρποί κ.ά.), αλλά και το καφέ-wine bar Le Cassis.

Ο διευθύνων σύμβουλος των πολυκαταστημάτων attica, Ηλίας Κούκουτσας, δήλωσε: «Στόχος μας είναι προσφέρουμε στους πελάτες των πολυκαταστημάτων attica ακόμη περισσότερες επιλογές και μια μοναδική αγοραστική εμπειρία, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις δυνατότητες του attica Cιty Link, που αποτελεί ένα σημείο αναφοράς για το κέντρο της Αθήνας. Το πρόσφατο άνοιγμα της αγοράς αποτελεί την ιδανικότερη συγκυρία για να το πετύχουμε».

Το 2020 ο όμιλος είχε σημαντικές απώλειες λόγω της πανδημίας, που οδήγησε σε lockdown αλλά και σε μείωση του τουρισμού, με τον κύκλο εργασιών του να υποχωρεί, σύμφωνα με πληροφορίες, κατά περίπου 46% σε σύγκριση με το 2019.