Επενδύσεις 15 εκατ. από Public με έμφαση στην ψηφιοποίηση

Επενδύσεις 15 εκατ. από Public με έμφαση στην ψηφιοποίηση

Μετά τη συγχώνευση με τη MediaMarkt, κάποια προϊόντα τους θα «συστεγάζονται»

2' 59" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μεταστέγαση σε μεγαλύτερα καταστήματα, «συστέγαση» και των δύο σημάτων Public και MediaMarkt, ψηφιακές ευκολίες εντός των καταστημάτων, αλλά και πλατφόρμα παραγγελιοληψιών για άμεση παράδοση προϊόντων είναι μερικές από τις κινήσεις στις οποίες προχωρά η Public – MediaMarkt (PMM) μετά τον πρώτο χρόνο της πανδημίας και λίγους μήνες μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης με τη MediaMarkt.

Μάλιστα, αν και όταν επετεύχθη η συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές είχε ανακοινωθεί ότι θα διατηρηθούν και τα δύο σήματα, χθες ο διευθύνων σύμβουλος της PMM και ταυτόχρονα και διευθύνων σύμβουλος του Olympia Group, Ρόμπυ Μπουρλάς, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να διατηρηθεί μόνο το ένα σήμα. Ενδεικτικό του παραπάνω είναι ότι τα δύο νέα καταστήματα που πρόκειται να ανοίξει η αλυσίδα στην Κύπρο τον Σεπτέμβριο, ένα στη Λάρνακα και ένα στη Λεμεσό, θα λειτουργήσουν τελικά υπό το σήμα «Public». «Η Κύπρος είναι μία μικρή αγορά και το σήμα Public είναι ήδη εδραιωμένο», απάντησε χαρακτηριστικά χθες ο κ. Μπουρλάς σε συνέντευξη Τύπου. Υπενθυμίζεται ότι τον Ιούνιο του 2020 ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της PMM Χρήστος Καλογεράκης είχε κάνει λόγο, σε συνέντευξή του στην «Κ», για είσοδο της MediaMarkt στην Κύπρο.

Ανεξαρτήτως του τι θα γίνει με τα σήματα, αυτό πάντως που υλοποιεί σε αυτή τη φάση η εταιρεία είναι να «εισάγει» σε κάποια καταστήματα Public προϊοντικές κατηγορίες που σχετίζονται περισσότερο με το προφίλ της MediaMarkt. Στο κατάστημα Public, που λειτουργεί πλέον σε χώρο 3.200 τ.μ. σε τρία επίπεδα στο εμπορικό κέντρο Golden Hall (σ.σ. το αρχικό κατάστημα Public ήταν μικρότερο από το ήμισυ της παραπάνω επιφάνειας, αλλά επεκτάθηκε στον χώρο όπου λειτουργούσε το Notos Home) διατίθενται μεταξύ άλλων οικιακές μικροσυσκευές αλλά και κλιματιστικά μηχανήματα, ενώ σταδιακά θα ενταχθούν και «λευκές συσκευές». Στόχος, μάλιστα, είναι αυτό να γίνει και σε άλλα καταστήματα Public, όπου βεβαίως το επιτρέπουν τα τετραγωνικά και η διαρρύθμιση του χώρου. Επίσης, κάποιες κατηγορίες προϊόντων που βρίσκει σήμερα ο καταναλωτής μόνο στα καταστήματα Public θα διατίθενται και από καταστήματα MediaMarkt.

Εντός ελληνικών συνόρων, πάντως, το επενδυτικό πρόγραμμα της PMM για το 2021, το οποίο θα ξεπεράσει τα 15 εκατ. ευρώ, δεν περιλαμβάνει την ίδρυση νέων καταστημάτων, αλλά ούτε και τη μεταστέγαση ή την επέκταση άλλων. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της αλυσίδας, η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για διάφορα ακίνητα, αλλά δεν αναμένεται η υλοποίηση κάποιου σχετικού σχεδίου εντός του τρέχοντος έτους. Εμφαση φέτος θα δοθεί σε επενδύσεις ενίσχυσης του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας, όπως νέα ιστοσελίδα τον Αύγουστο, αλλά και δημιουργία πλατφόρμας για παραγγελιοληψία προϊόντων που θα παραδίδονται άμεσα, ίσως σε συνεργασία με τους διανομείς άλλων εταιρειών (efood, wolt). Στόχος της PMM είναι ο τζίρος από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις και των δύο σημάτων να ξεπεράσει το 20% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας.

Μεσοπρόθεσμα, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την ίδρυση δύο καταστημάτων στο Ελληνικό και συγκεκριμένα ένα MediaMarkt στο εμπορικό πάρκο που θα αναπτυχθεί από τον όμιλο Φουρλή και ένα κατάστημα Public στο εμπορικό κέντρο που προβλέπεται να γίνει επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης. Πέρυσι η PMM πραγματοποίησε επενδύσεις ύψους 15 εκατ. ευρώ, ενώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2022 υπολογίζεται σε 10 εκατ. ευρώ.

Ερωτηθείς για την πορεία της εταιρείας το 2020, ο κ. Μπουρλάς ανέφερε ότι ο κύκλος εργασιών κατέγραψε μονοψήφια πτώση σε σύγκριση με το 2019 και χάθηκαν τα κέρδη του 2019. Στόχος για το 2021 είναι οι πωλήσεις να διαμορφωθούν σε επίπεδα υψηλότερα από αυτά του 2019, κάτι που βάσει των πωλήσεων του α΄ εξαμήνου μπορεί να επιτευχθεί.

Ανατιμήσεις

«Οι τιμές καθορίζονται από τους συνεργάτες μας. Δεν θεωρώ απίθανο να αρχίσουν να ανεβαίνουν και στα δικά μας είδη», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της PMM. Πρόσθεσε ότι υπάρχουν κάποιες ελλείψεις, όπως για παράδειγμα στα προϊόντα Playstation, ενώ υποστήριξε ότι μερικές εταιρείες δημιουργούν τεχνητή έλλειψη.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή