ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κέρδη 1,7 εκατ. για την Cosmote e-value το 2020

kerdi-1-7-ekat-gia-tin-cosmote-e-value-to-2020-561431860

Αύξηση μεγεθών εμφάνισε κατά τη χρήση του 2020 η Cosmote e-value, η θυγατρική του ομίλου ΟΤΕ που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών για λογαριασμό εταιρειών σε εικοσιτετράωρη βάση, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και σε 16 γλώσσες. Το 2020 η εταιρεία ενίσχυσε τον κύκλο εργασιών της κατά 6,4%, σε 110,4 εκατ. ευρώ και εμφάνισε λειτουργικά κέρδη προ χρηματοοικονομικών και επενδυτικών δραστηριοτήτων, αποσβέσεων και απομειώσεων (Ebitda) 6,7 εκατ. ευρώ, από 6,5 εκατ. ευρώ. 

Πέρυσι, έναντι του 2019, τα κέρδη προ φόρων της Cosmote e-value ενισχύθηκαν κατά 4%, στα 2,7 εκατ. ευρώ, η καθαρή κερδοφορία αυξήθηκε κατά 3,5%, σε 1,7 εκατ. ευρώ και τα ίδια κεφάλαια ανήλθαν σε 24 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία εμφάνισε το 2020 καθαρές ταμειακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες ύψους 13,7 εκατ. ευρώ από -1,9 εκατ. ευρώ, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα αυξήθηκαν σε 17,8 εκατ. ευρώ από 7,3 εκατ. ευρώ το 2019.

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στην πρώτη ψηφιακή συνάντηση στρατηγικής της διοίκησης της Cosmote e-value με τους εργαζομένους της σε Ελλάδα και Ρουμανία, κατά την περίοδο της πανδημίας ο αριθμός πελατών αυξήθηκε σε ποσοστό 30%, έναντι του αντίστοιχου διαστήματος. Το 2020 η Cosmote e-value προχώρησε σε καινούργιες συμφωνίες με εταιρείες, όπως η Εταιρεία Διανομής Αερίου Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας, η Τράπεζα Αττικής, η Εθνική Τράπεζα, η Protergia, η Public, το υπουργείο Ανάπτυξης, η Cyta, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μασούτης και η Volvo. Εν γένει, το 2020 η Cosmote e-Value παρείχε υπηρεσίες σε 80 εταιρείες από τους κλάδους των τραπεζών, των τηλεπικοινωνιών, της ενέργειας, των ασφαλειών, των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, της ναυτιλίας, της αυτοκινητοβιομηχανίας, των ταχυμεταφορών, των σούπερ μάρκετ, των τροφίμων, αλλά και προς τους πελάτες του ομίλου ΟΤΕ.

Λόγω της διεύρυνσης της τηλεργασίας, καταγράφηκε αύξηση κατά 40% της κίνησης στα κανάλια επικοινωνίας (τηλέφωνο, email, chat, sms κτλ.) των πελατών της Cosmote e-value, η οποία διαχειρίστηκε το 2020 περισσότερες από 70 εκατ. επικοινωνίες με πελάτες σε όλα τα κανάλια.

Ιδίως μετά την απόσχιση του κλάδου εξυπηρέτησης πελατών των εταιρειών του ομίλου ΟΤΕ στην Cosmote e-value, που ολοκληρώθηκε αρχές της χρονιάς, η διοίκησή της εκτιμά ότι φέτος η πορεία του κύκλου εργασιών της θα είναι ανοδική. Σε αυτό συμβάλλει και η ζήτηση για υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, όπως και υποστήριξης ηλεκτρονικών καταστημάτων που εντάθηκε λόγω της πανδημίας και παραμένει αυξημένη. Οι νέες συνεργασίες, η αύξηση της παραγωγικότητας στον τομέα λειτουργίας, η ενίσχυση της εξωστρέφειας με συνεργασίες εκτός Ελλάδας, η καινοτομία στην εξυπηρέτηση των πελατών και η βελτιστοποίηση του κόστους λειτουργίας αποτελούν τους τομείς ανάπτυξης της Cosmote e-value για το 2021, όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεσή της.

Η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 1999 στην Ξάνθη, διαθέτει περισσότερα από 7.000 άτομα προσωπικό, από το 2014 έχει ιδρύσει την e-Value International στη Ρουμανία και διαθέτει εγκαταστάσεις σε 11 πόλεις.