Τη νέα ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα υπηρεσιών και το νέο εξελιγμένο μοντέλο εξυπηρέτησης που προσφέρει για τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες παρουσίασε χθες, σε διαδικτυακή εκδήλωση, η Εθνική Τράπεζα. Ανοίγοντας την παρουσίαση, ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας Παύλος Μυλωνάς τόνισε ότι «η ΕΤΕ στάθηκε δίπλα στους πελάτες της και τους βοήθησε να αναγνωρίσουν πόσο απλή είναι η χρήση των ψηφιακών τραπεζικών υπηρεσιών», ενώ η γενική διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας Χριστίνα Θεοφιλίδη υπογράμμισε ότι «η χρήση των ψηφιακών καναλιών της τράπεζας αυξήθηκε κατά 40% μέσα σε 12 μήνες και την έφερε στην πρώτη θέση, σύμφωνα με διεθνείς έρευνες και μελέτες που αποτυπώνουν τις ψηφιακές δυνατότητες που παρέχονται». Η νέα digital banking πρόταση της Εθνικής Τράπεζας διευκολύνει τη χρηματοοικονομική λειτουργία κάθε επιχείρησης, βελτιώνοντας και ενισχύοντας συνολικά την εμπορική δραστηριότητά της, παρέχοντας:
• Ενα ολοκληρωμένο ψηφιακό οικοσύστημα Internet banking που αυτοματοποιεί και προσφέρει λύσεις τόσο στις καθημερινές ανάγκες συναλλαγών των επιχειρήσεων όσο και στο σύνολο της αλυσίδας αξίας του πελάτη.
• Δύο νέα online τραπεζικά προϊόντα, το «New business customer onboarding» για την online απόκτηση λογαριασμού όψεως σε επιχειρήσεις που δεν είναι πελάτες της τράπεζας και το «Business δάνειο εξπρές» για online επιχειρηματικό δάνειο με όριο έως 35.000 ευρώ.
• Εξειδικευμένα ψηφιακά εργαλεία που βασίζονται στις τεχνολογίες αιχμής των APIs και open banking, με στόχο την επιχειρησιακή βελτιστοποίησή τους με την παραγωγή αξίας στην εμπορική πολιτική των επιχειρήσεων, την ανάπτυξη των εργασιών τους και τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη τους.
Οπως εξήγησε ο γενικός διευθυντής Εταιρικής και Επενδυτικής Τραπεζικής Βασίλης Καραμούζης, «η open banking πλατφόρμα που διαθέτει η Εθνική Τράπεζα συνδέει το λογισμικό της επιχείρησης με τις υποδομές της τράπεζας και υποστηρίζει την ανάπτυξη καινοτόμων fintech υπηρεσιών, ειδικά σχεδιασμένων για την πελατειακή βάση και τις ανάγκες κάθε επιχείρησης». Ειδικότερα, επιτρέπει την προσφορά ψηφιακών υπηρεσιών νέας γενιάς με δυνατότητες ενσωματωμένες στο εμπορικό λογισμικό των επιχειρήσεων σε περιοχές όπως:
– Η online παρακολούθηση των λογαριασμών και των εισπράξεων.
– Ο προγραμματισμός και η απλοποίηση των πληρωμών.
– Η αυτοματοποίηση της συμφωνίας του λογιστηρίου.
– Η απλοποίηση της διαχείρισης των παραστατικών.
Παράλληλα, η Εθνική Τράπεζα εξελίσσει το μοντέλο εξυπηρέτησης των εταιρικών πελατών, ενισχύοντας και συμπληρώνοντας τον ρόλο του Relationship Manager με την ομάδα Corporate Transaction Banking, ομάδα εξειδικευμένων στελεχών – συμβούλων για ολοκληρωμένη τραπεζική εξυπηρέτηση.