Διαδικασίες πρόσληψης έκτακτου προσωπικού στα ΙΕΚ, αλλά και στους βρεφονηπιακούς σταθμούς του ΟΑΕΔ, «τρέχουν» αυτές τις ημέρες με τους υποψηφίους να πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους και στη συνέχεια τις πιθανές ενστάσεις. Αναλυτικά, στην πρόσληψη έκτακτου εκπαιδευτικού προσωπικού προχωράει ο ΟΑΕΔ προκειμένου να στελεχώσει τα 30 ΙΕΚ για το έτος κατάρτισης 2021-2022. Ηδη οι διαδικασίες ξεκίνησαν και ο Οργανισμός δέχεται από χθες Πέμπτη 19 Αυγούστου και ώρα 21.00 αιτήσεις από τους υποψηφίους. Η διαδικασία για την πρόσληψη έκτακτου εκπαιδευτικού προσωπικού με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου για τα 30 Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) του ΟΑΕΔ, έτους κατάρτισης 2021-2022 θα διαρκέσει έως και την Κυριακή 29 Αυγούστου και ώρα 23.59, με τους ενδιαφερομένους να υποβάλλουν ηλεκτρονικές αιτήσεις. Αναλυτικά, η υποβολή των αιτήσεων θα γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του ελληνικού Δημόσιου, gov.gr, με τους κωδικούς πρόσβασης του TAXISnet στη σχετική ηλεκτρονική διεύθυνση. Πληροφορίες για τις ζητούμενες ειδικότητες του έκτακτου εκπαιδευτικού προσωπικού, την υποβολή αιτήσεων και τα απαραίτητα δικαιολογητικά παρέχονται στον ιστότοπο του Οργανισμού, www.oaed.gr, στις ενότητες «Νέα & Ανακοινώσεις» και «Κατάρτιση».
Παράλληλα, αναρτήθηκαν στον ιστότοπο του Οργανισμού οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης των υποψηφίων που υπέβαλαν αίτηση για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών των βρεφονηπιακών σταθμών (ΒΝΣ) του ΟΑΕΔ του σχολικού έτους 2021-2022, με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου.
H ηλεκτρονική υποβολή ενστάσεων κατά των προσωρινών πινάκων κατάταξης προσλαμβανομένων και αποκλειομένων υποψηφίων, που υπέβαλαν αίτηση σχετικά με την πρόσληψη προσωπικού για τις ανάγκες των βρεφονηπιακών σταθμών θα ξεκινήσει σήμερα Παρασκευή, 20 Αυγούστου και θα διαρκέσει έως και την Κυριακή 29 Αυγούστου.
Οι ενστάσεις υποβάλλονται αποκλειστικά στο ΑΣΕΠ στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected] και πρέπει να συνοδεύεται από αποδεικτικό καταβολής παραβόλου 20 ευρώ που έχει εκδοθεί είτε μέσω της εφαρμογής του ηλεκτρονικού παραβόλου (e-παράβολο), βλ. λογότυπο-επιλογή «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ» στον διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr), είτε από δημόσια οικονομική υπηρεσία (ΔΟΥ).
Ο υποψήφιος πρέπει να αναγράψει τον κωδικό/αριθμό του παραβόλου στην ένσταση και να καταβάλει το αντίτιμο του ηλεκτρονικού παραβόλου μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής των ενστάσεων. Σε περίπτωση που η υποβληθείσα ένσταση γίνει δεκτή, το καταβληθέν ποσό επιστρέφεται στον ενιστάμενο.