Τέσσερα έργα αξίας 374 εκατ. ευρώ δημοπράτησε η ΕΡΓΟΣΕ

Τέσσερα έργα αξίας 374 εκατ. ευρώ δημοπράτησε η ΕΡΓΟΣΕ

Το μεγαλύτερο, προϋπολογισμού 175 εκατ. ευρώ, αφορά το τμήμα Ροδοδάφνη - Ρίο

1' 41" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στη δημοπράτηση τεσσάρων έργων, συνολικού προϋπολογισμού 374 εκατ. ευρώ, προχωρά η ΕΡΓΟΣΕ. Τα έργα των οποίων οι προκηρύξεις έχουν αποσταλεί προς δημοσίευση (ορισμένες έχουν ήδη δημοσιευθεί) στην επίσημη εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ενωσης αφορούν την υλοποίηση:

• Συστήματος ηλεκτροκίνησης και αντιθορυβικών ηχοπετασμάτων στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 84 εκατ. ευρώ

• Σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτίρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλων χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, αυτόματης προστασίας συρμών (ETCS), τηλεπικοινωνιών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Πάτρα στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, προϋπολογισμού 175 εκατ. ευρώ. Τόσο το συγκεκριμένο έργο όσο και αυτό από το Κιάτο μέχρι τη Ροδοδάφνη αφορούν την ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής του δικτύου Πειραιάς – Αθήνα – Κιάτο – Πάτρα, που εντάσσεται στη γραμμή Πειραιάς – Θεσσαλονίκη – σύνορα και συνδέεται με το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο. Αποτελούν δηλαδή, τμήμα των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα και θα επιτρέψουν τον περιορισμό των ατυχημάτων, τη βελτίωση των μεταφορών με σιδηρόδρομο και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου.

• Των υπολειπόμενων εργασιών σιδηροδρομικής υποδομής, επιδομής και ηλεκτροκίνησης στον σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών και τη σύνδεσή του με το μετρό. Πρόκειται για τη δεύτερη φάση του σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών, ύψους 42,1 εκατ. ευρώ, που εντάσσεται στο πλαίσιο της ανάπτυξης του προαστιακού σιδηροδρόμου Αθηνών, ο οποίος έχει χαρακτηριστεί ως έργο υποδομής απαραίτητο για την εξυπηρέτηση των καθημερινών μετακινήσεων των κατοίκων του νομού Αττικής. Ηδη υλοποιούνται έργα βελτίωσης του σιδηροδρομικού δικτύου της Αττικής στο τμήμα από τον σιδηροδρομικό σταθμό Πειραιώς έως το Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) και το τμήμα του από τις Τρεις Γέφυρες έως τον σταθμό Ανω Λιοσίων (σύνδεση με σδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων). Περιλαμβάνει την αναπροσαρμογή της γραμμολογίας, την ανακατασκευή των λειτουργικών του στοιχείων (αποβάθρες, διαβάσεις πεζών κ.λπ.), την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και την παράλληλη κατασκευή των απαραίτητων υποδομών (θεμελιώσεις) για τα κτιριακά έργα που θα ολοκληρωθούν μελλοντικά.

• Ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και ETCS της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα και κατασκευή νέας παρακαμπτηρίου γραμμής στον σιδηροδρομικό σταθμό Σοφάδων, προϋπολογισμού 72,8 εκατ. ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή