POWERED BY NBG

Ένα μοναδικό εργαλείο προβολής για όλα τα e-shop  

Επιχειρήσεις που πρωτοπορούν: Η εταιρεία Gaming Brotherhood αναδείχθηκε μεταξύ των νικητών του 11ου Διαγωνισμού Καινοτομίας και Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας, κερδίζοντας το 3ο βραβείο. Μας μιλούν για την ιδέα και τα μελλοντικά τους σχέδια.

Ένα μοναδικό εργαλείο προβολής για όλα τα e-shop  

H υπηρεσία e-commerce video της Gaming Brotherhood, που έλαβε το τρίτο βραβείο στον 11ο Διαγωνισμό Καινοτομίας και Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας, επιτρέπει στους κατόχους ηλεκτρονικών καταστημάτων να φτιάξουν βίντεο προβολής των προϊόντων τους εύκολα, γρήγορα και χωρίς να απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις. Η Gaming Brotherhood αποτελείται από τους Ιάκωβο Ζουρνατζή, Βασίλη Κούγκουλο και Διονύση Καββαδία.

Σε ποιους απευθύνεται η υπηρεσία e-commerce video;

Η Gaming Brotherhood δίνει τη δυνατότητα σε e-shops και marketing agencies να δημιουργήσουν για τα προϊόντα τους υψηλής αισθητικής video, μέσα σε λίγα λεπτά και χωρίς να απαιτούνται σχεδιαστικές ικανότητες, ώστε να μπορούν στη συνέχεια να τα προβάλλουν στα social media. Καθώς η δημιουργία προϊοντικών video για τα social media είναι μία ακριβή και χρονοβόρα διαδικασία, που στις περισσότερες περιπτώσεις τα μικρομεσαία ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) δεν μπορούν να υποστηρίξουν, στοχεύουμε να εκδημοκρατίσουμε τη δημιουργία video στον χώρο του e-commerce.

Ποιο είναι το background των μελών της ομάδας και τι σας έφερε κοντά;

Και οι τρεις έχουμε σπουδάσει πληροφορική, αλλά μας έχουν κερδίσει διαφορετικοί τομείς. Ο Ιάκωβος ασχολείται με την ανάπτυξη της πλατφόρμας, το Business Development και την συνολική στρατηγική. Ο Βασίλης ασχολείται με το Video και Motion Design, καθώς και με το Marketing. Ο Διονύσης ασχολείται με το Artificial Intelligence και το Machine Learning.

Αυτό που μας έφερε κοντά είναι η αγάπη για τις νέες τεχνολογίες και την επιχειρηματικότητα, όμως αυτό που μας έδεσε ως ομάδα είναι οι κοινές αξίες που μοιραζόμαστε.

Ποιες ευκολίες παρέχει η πλατφόρμα της Gaming Brotherhood στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις;

Αναπτύξαμε την πλατφόρμα της Gaming Brotherhood ώστε να δίνει στους πελάτες μας τη δυνατότητα να δημιουργούν video για τα προϊόντα τους, ακολουθώντας τρία απλά βήματα: Επιλέγουν template, προσθέτουν τα urls των προϊόντων που θέλουν να εμφανιστούν και εν συνεχεία διαλέγουν χρώματα και μουσική. Το video παράγεται μέσα σε δύο λεπτά και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα social media ενός e-shop.

Στόχος μας είναι να δίνουμε λύσεις με εύκολα εργαλεία, να βοηθάμε τους μικρούς επιχειρηματίες να αναπτυχθούν και όχι να προσθέτουμε μια επιπλέον χρονοβόρα διαδικασία στην ήδη πολυάσχολη καθημερινότητά τους.

Η πανδημία είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η ζήτηση των υπηρεσιών σας;

Το ηλεκτρονικό εμπόριο γνωρίζει μεγάλη άνθιση λόγω της πανδημίας και σε συνδυασμό με τα social media της επόμενης γενιάς (όπως το TikTok), που χρησιμοποιούν αποκλειστικά video, η περίοδος που διανύουμε αποτελεί μία σημαντική ευκαιρία για εμάς. Η πλατφόρμα της Gaming Brotherhood είναι μία online, self-service υπηρεσία, που δίνει την δυνατότητα στα e-shops να δημιουργήσουν video με τα προϊόντα τους, πολύ εύκολα και γρήγορα. 

Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον και πώς συνέβαλε η συμμετοχή σας στον Διαγωνισμό της Εθνικής Τράπεζας στην υλοποίησή τους;

Ως Gaming Brotherhood δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην περαιτέρω ενίσχυση του scalability, που είναι ένα βασικό ζητούμενο των startups, καθώς και στην παρουσία μας σε άλλες χώρες εκτός Ελλάδος. Μέσα από την όσμωση, που δημιουργεί ο Διαγωνισμός της Εθνικής Τράπεζας με ανθρώπους που έχουν μεγάλη εμπειρία, μπήκαμε σε μία διαδικασία να δομήσουμε καλύτερα το πλαίσιο των μελλοντικών μας δράσεων και να αναπτύξουμε περισσότερο το δίκτυό μας.

*Ο 12ος Διαγωνισμός Καινοτομίας & Τεχνολογίας είναι σε εξέλιξη. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν την πρότασή τους ηλεκτρονικά έως και 4 Οκτωβρίου, ώρα 15.00.