ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Προσφορές στην πρώτη θέση από αεροπορικές

Oι απανταχού αεροπορικές εταιρείες καταβάλλουν καθετί δυνατόν ώστε να προσελκύουν επιβάτες

Προσφορές στην πρώτη θέση από αεροπορικές

Oι απανταχού αεροπορικές εταιρείες καταβάλλουν καθετί δυνατόν ώστε να προσελκύουν επιβάτες, όπως το να ανοίγουν ξανά τους χώρους αναμονής στα αεροδρόμια με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, ενώ παράλληλα ολοένα και περισσότερο προσφέρουν υπηρεσίες VIP σε τουρίστες, αφού βέβαια οι τελευταίοι καταβάλουν το ανάλογο τίμημα. Οι επιβάτες πρώτης θέσης έπαυσαν στην πλειονότητά τους να μετακινούνται εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, στερώντας τις αεροπορικές εταιρείες από τους ναύλους των υψηλών περιθωρίων κέρδους. Αλλά, πλέον, η κίνηση ανακάμπτει σε συγκεκριμένες περιφέρειες και χώρες, ενώ θα επανεκκινήσουν οι πτήσεις από το εξωτερικό προς τις ΗΠΑ στις 8 Νοεμβρίου. Οπότε οι χώροι αναμονής, τα σαλόνια, αποτελούν ένα σπουδαίο εργαλείο στα χέρια των αεροπορικών εταιρειών, οι οποίες χαράσσουν τη μετά την πανδημία στρατηγική τους και ευελπιστούν να διατηρήσουν τους πιο κερδοφόρους πελάτες τους. Στις 21 Οκτωβρίου, ο αμερικανικός αερομεταφορέας United Airlines άνοιξε τον πρώτο νέο χώρο αναμονής Polaris στο αεροδρόμιο Ντιουλς, στην Ουάσιγκτον, και ανακοίνωσε την προηγούμενη Πέμπτη πως θα ανοίξει τα υπάρχοντα σαλόνια στη Νέα Υόρκη, στο Σικάγο και στο Χιούστον έως τα τέλη της χρονιάς αυτής, ενώ θα ακολουθήσουν και τα επόμενα στις αρχές του 2022.

Κίνητρα από εται- ρείες για να προσελκύσουν ξανά τους επι- βάτες που τους απέφεραν τα υψηλό- τερα κέρδη.

Στην περίπτωση της Γαλλίας, ο αερομεταφορέας της Air France έχει εγκαινιάσει ένα χώρο 3.000 τετραγωνικών μέτρων σε έναν από τους τερματικούς σταθμούς στο «Σαρλ ντε Γκωλ» του Παρισιού. Η αεροπορική Εmirates του Ντουμπάι και η καναδική Air Canada αμφότερες σχεδιάζουν να αναβαθμίσουν τους χώρους αναμονής τους, ώστε να προσφέρουν υπηρεσίες εστίασης και άλλες. «Σε μεγάλο βαθμό το αφήγημα του 2022 αναμένεται να δώσει μεγάλη έμφαση στην εστίαση, στο πώς εξυπηρετούμε τους πελάτες μας και πώς βελτιώνουμε και προάγουμε αυτό το είδος της εμπειρίας», υπογραμμίζει ο Ματς Γουίντερ, διευθυντής προϊόντος στη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία του Καναδά, Air Canada. Η τελευταία επιθυμεί να προσφέρει ένα «ανταγωνιστικό προϊόν» για τους επιβάτες της, οι οποίοι μετακινούνται για λόγους επαγγελματικούς, αλλά επίσης και για όσους ταξιδεύουν για τουρισμό. Και στην ουσία, οι τελευταίοι ολοένα και περισσότερο μετά την πανδημία απαρτίζουν εκείνοι την ομάδα επιβατών που διαλέγουν να ταξιδέψουν πρώτη θέση, όπως επισημαίνει ο κ. Γουίντερ. «Το μείγμα έχει αλλάξει, αλλά η δική μας δέσμευση στο να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας προϊόν παραμένει ως έχει. Παρακολουθούμε πολύ προσεκτικά τους ανθρώπους, που αναπαύονται στα σαλόνια αναμονής».

Κατά τον Μάικλ Ντικόρπο, γενικό διευθυντή της εταιρείας με έδρα το Μόντρεαλ του Καναδά, IEG, η οποία πωλεί λογισμικό για τη διαχείριση των χώρων αναμονής/σαλονιών στα αεροδρόμια, «αυτοί θα πρέπει να σχεδιάζονται ως οάσεις όσων ταξιδεύουν πρώτη θέση και θέλουν να αποφύγουν την πολυκοσμία». Σε όλο τον κόσμο, σημειωτέον, οι επιβάτες καλούνται να αναμείνουν περισσότερη ώρα σε μεγάλες ουρές, εξαιτίας των προδιαγραφών, όπως αυτές για την επίδειξη των πιστοποιητικών εμβολιασμού. Πολλοί, επίσης, χρειάζεται να περιμένουν περισσότερο χρόνο στα αεροδρόμια, διότι οι χειμαζόμενες αεροπορικές εταιρείες έχουν διαθέσιμες λιγότερες απευθείας πτήσεις.