Τρεις στους 10 Έλληνες προτιμούν ψηφιακές τραπεζικές συναλλαγές

Τρεις στους 10 Έλληνες προτιμούν ψηφιακές τραπεζικές συναλλαγές

Το 15% των πελατών δηλώνει ότι χρησιμοποίησε για πρώτη φορά κάποια διαδικτυακή υπηρεσία τράπεζας μέσα στην πανδημία.

1' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την προτίμησή τους στις ψηφιακές τραπεζικές συναλλαγές εκφράζουν 3 στους 10 Ελληνες, με το 28,9% να δηλώνει ότι θα σταματήσει να επισκέπτεται τα φυσικά καταστήματα των τραπεζών, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τις ηλεκτρονικές τους υπηρεσίες. Στον αντίποδα, μόλις ένα 8,5% δηλώνει ότι θα επιστρέψει στις διά ζώσης υπηρεσίες. Αυτό επισημαίνει νέα έρευνα της SAS την οποία επικαλείται ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδος.

Σύμφωνα με την έρευνα, η στροφή των καταναλωτών προς τις ψηφιακές υπηρεσίες έγινε ακόμη πιο έντονη μέσα στην πανδημία. Mάλιστα, το 15% των πελατών δηλώνει ότι χρησιμοποίησε για πρώτη φορά κάποια διαδικτυακή υπηρεσία για τις τραπεζικές συναλλαγές μέσα στην πανδημία. Στο μεταξύ, η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι τράπεζες έχουν καταβάλει προσπάθειες για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Ωστόσο, στην Ελλάδα, το 20% των χρηστών βρίσκει ότι το customer experience έχει επιδεινωθεί μετά την πανδημία. Από την άλλη, σύμφωνα με την έρευνα που αναδημοσιεύει ο ΣΕΠΕ, υπάρχει και ένα σημαντικό ποσοστό της τάξης του 24,5%, που θεωρεί ότι η διαδικασία των συναλλαγών έγινε ευκολότερη και γρηγορότερη.

Οσον αφορά τα προσωπικά δεδομένα, οι περισσότεροι Ελληνες (38,2%) δηλώνουν ότι δεν έχει αλλάξει κάτι ως προς την προθυμία τους να τα μοιράζονται σε τραπεζικές συναλλαγές, ηλεκτρονικές και μη. Σύμφωνα με την έρευνα, το 11,9% εμφανίζει γενικά μεγαλύτερη προθυμία να παραχωρήσει τα προσωπικά του δεδομένα.Το 14% εμφανίζεται πρόθυμο να μοιραστεί προσωπικά δεδομένα με τις τράπεζες, εάν αυτό οδηγήσει σε συνολικά καλύτερη εμπειρία πελάτη, ενώ το 12,4% «απαιτεί» άμεση επιβράβευση για τα προσωπικά του δεδομένα, όπως για παράδειγμα πόντους επιβράβευσης, εκπτώσεις, εξατομικευμένες προσφορές. Στον αντίποδα, υπάρχει κι ένα ποσοστό της τάξεως του 10%, το οποίο δηλώνει απρόθυμο να κοινοποιήσει τα προσωπικά του δεδομένα, αν δεν είναι ξεκάθαρος ο λόγος και ο τρόπος που αυτά θα χρησιμοποιηθούν. «Θα πρέπει, λοιπόν, οι τράπεζες να είναι σε θέση να αποδεικνύουν πώς χρησιμοποιούν τα δεδομένα των πελατών τους για να βελτιώσουν το customer experience, κάνοντάς τους να νιώσουν πιο ασφαλείς και ενθαρρύνοντάς τους να μοιραστούν ακόμη περισσότερα προσωπικά δεδομένα», σημειώνουν οι αναλυτές.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή